dempaboy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag är i alla fall det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Jag har nu väntat i 5 månader på min gubbe, har inte fått honom än. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Får man fråga vad Arenan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Får man fråga vad Arenan är? ett text baserat fighting spel. arenan VOTE: ja, men jag spelar inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 spelar inte längre, det suger getingsnopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Spelade, tröttnade, lämnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Blev medlem nu men hur fightas man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 klart man är! Btw, Tyvärr är Dreef(1) så illa skadad att denne avlider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Blev medlem nu men hur fightas man? du kan inte slåss mot andra medlemmar förrän du är på grad 4 det är för att man inte ska ha 2 gladiatorer och slåss mot varandra så den ena blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 ok! vart ska jag gå för att börja slåss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 skulle tipsa dig om att fixa lite saker först sen gå till arenan och farliga monster döda dreef eller illvätte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) skulle tipsa dig om att fixa lite saker först sen gå till arenan och farliga monster döda dreef eller illvätte vad menar du? Redigerad 5 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) ja köpa saker? iaf gå till staden sen marknaden och köp vad du tycker du behöver, sen går du till arenan sen farligheter och slåss med dem till grad 4 Redigerad 5 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 är det där ungefär samma sak som dekrim.net? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 är det där ungefär samma sak som dekrim.net??? ja det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag var Grad 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infested Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Hoho, klart man är medlem på Arenan... Ni kanske känner igen mig, ni som spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Jag var det förra året men har lagt ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts