Ceone Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 får man inte tycka vad man vill :'( jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Knappast! PS2 grafiken är så dålig så man "SPYR" Och så väller det bara ut massa tråkiga rollspel på "samurai" tiden i Kina Vote : Den bästa konsollen som finns just nu : Xbox! Ps2 är ialfall historiskt korrekt, i rollspelen har samuraierna katanor/naginata (du syter på way of the samurai 2 va?) men på xbox då? Ninja Gaiden, där har huvudpersonen som är NINJA en KATANA, vilekt itne är korrekt. Sen fanns det ingen samurai epok i kina, det är i japan samuraierna fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 ps2 leder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Billigast för att dn sög och ingen köpte den. Nu har dom sänkt priserna och det går ganska bra. Kontrollerna är ägda av både xbox och ps2. Jag vet Jag skrev inte det där med "Du är bäst, Panimala"!!! Som tack för den ska jag nu reporta dig!!! Och alla multiformattidningar tycker att GC-kontrollen äger. Den har bekvämast grepp, och enkelt tillgängliga styrspakar (till skilldnand från PS2:ans tumvridargrepp) och analoga L-och R knappar med lång fjädringsväg!!! Det gör det enklare att hitta rätt läge, låt oss säga då man kör racingspel, då man kan släppa gasen LAGOM till skilldnad från på PS2!!! Allt nedanstående gäller PS2-kontrollen: Jag finner det obekvämt med de analoga styrspakarna på PS2:an, och dom korta, relativt platta "Grepppinnarna" gör att jag får kramp i timmar efter att jag spelat!!! Att använda styrkorset i exempelvis spel som Virtua Fighter 4 evo gör att man får blåsor. Jag och min vän (som äger en PS2) orkar bara spela VF en halvtimme i taget innan vi får ont i händerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Pani, det var väldigt dåligt gjort jag har redan skrivit null vote kan inte bestämma mig, ps2 eller gc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Pani, det var väldigt dåligt gjort jag har redan skrivit null vote kan inte bestämma mig, ps2 eller gc varför ska man kunna editera texterna man quotar för? då blir ju det såna här problem ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 ps2 är bra på alla sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 varför ska man kunna editera texterna man quotar för? då blir ju det såna här problem ju! För att man inte alltid vill quota(Inget riktigt ord har jag fått klagomål om, men jag använder det iaf)en hel post. Och då måste man naturligtvis kunna korta ner en lång text. Men man får absolut inte ändra en text såpass att det kommer ur sitt sammanhang, ändra en persons åsikter osv. Inget mer "Du är bäst Panimala", iof inte så allvarligt men, iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) Jag kan nog räkna ut vilka som valde GC Okka, darkjak, Kebabrulle(?) och Arman. Redigerad 9 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts