Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 PS2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Vote: Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 visst är det kanske synd att man måste köpa till fjärr til X-Boxen men det är fan så mycket skönare att kolla på DVD med en trådlös fjärr än en handkontroll... det tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 visst är det kanske synd att man måste köpa till fjärr til X-Boxen men det är fan så mycket skönare att kolla på DVD med en trådlös fjärr än en handkontroll... det tycker jag iaf Finns fjärr till ps2 också ifall man nu skulle föredra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Vote: PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Finns fjärr till ps2 också ifall man nu skulle föredra det. okej, förlåt, det visste jag inte... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Vote: Xbox Varför: Jo, den har bra processor och hårdisk, så man kan chippa (Vet att man kan det på PS2 också, men man kan inte spara på någon hårdisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) Vote: Xbox Varför: Jo, den har bra processor och hårdisk, så man kan chippa (Vet att man kan det på PS2 också, men man kan inte spara på någon hårdisk) man kan väll visst spara på PS2s hårddisk? har för mig det iaf.. Edit* Altså den man köper till.. Redigerad 6 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Vote: Xbox Varför: Jo, den har bra processor och hårdisk, så man kan chippa (Vet att man kan det på PS2 också, men man kan inte spara på någon hårdisk) ps2 har allt det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 PS2 Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Laddningstiderna till gta vice city på ps2 suger! Man kan fan tro att ps2:an har hängt sig! Fult är det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Laddningstiderna till gta vice city på ps2 suger! Man kan fan tro att ps2:an har hängt sig! Fult är det också. 0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Jag gillar PS2 lika mycket som X-box men eftersom jag har PS2. Vote: PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 ps2 lugnt fast jag har gc oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ahh, vad jämnt det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 GC har bäst handkontroll, lagom graffik och så är den billigast. Saknar som sakt GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) GC har bäst handkontroll, lagom grafik och så är den billigast. Du är bäst, panimala Billigast för att dn sög och ingen köpte den. Nu har dom sänkt priserna och det går ganska bra. Kontrollerna är ägda av både xbox och ps2. Jag vet Redigerad 8 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vote:ps2 Platstation 2 äger så hårt...GC tycker jag personligen är för små barn som gillar pokemon. Och xbox är ett dåligt försök av microsoft att komma med i konsoll kriget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vote:ps2 Platstation 2 äger så hårt...GC tycker jag personligen är för små barn som gillar pokemon. Och xbox är ett dåligt försök av microsoft att komma med i konsoll kriget... Knappast! PS2 grafiken är så dålig så man "SPYR" Och så väller det bara ut massa tråkiga rollspel på "samurai" tiden i Kina Vote : Den bästa konsollen som finns just nu : Xbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Knappast! PS2 grafiken är så dålig så man "SPYR" Och så väller det bara ut massa tråkiga rollspel på "samurai" tiden i Kina Vote : Den bästa konsollen som finns just nu : Xbox! får man inte tycka vad man vill :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts