SAAB Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) Jag tar bara me de 3 nyaste... själv tycker jag ps2...jag hatar GC...men xbox är de nog inge fel på... Redigerad 5 juni, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 ps2...tycker jag...hoppas det inte kommer några sopor som säger "KONSOLER SUGER PC ÄGER" för om dom tycker det lär dom inte kolla den här topicen utan abra null vota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Xbox --->ÄR<--- bäst helt tekniskt sett. Du kanske menade vilken konsoll man gillade mest? Vote: XBox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 All my love to PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Jag föredrar PC... Vote: X-Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Xbox --->ÄR<--- bäst helt tekniskt sett. Du kanske menade vilken konsoll man gillade mest? Vote: XBox XboX är 32bits, PS2 128bits så du kan itne jämföra processorfarten på dem.... Vote: Ps2, allra bäst, vanliga dvd-skivor (inte 8cm gc) och man slipper köpa en dyr fjärkontroll för att kolla på dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 :null vote: finns inget annat än nintendo 8-bitar (nes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Game Cube av dessa alternativ. Super Nintendo och 8 Bitars är ju såklart bäst, Nintendo 64 ligger högt uppe och nosar också men jag har ingen sentimental nostalgikoppling till den konsolen... Vote: GC Vote om alla (eller iallafall dom flesta) konsollerna skulle vara med: Super Nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) XboX är 32bits, PS2 128bits så du kan itne jämföra processorfarten på dem.... Vote: Ps2, allra bäst, vanliga dvd-skivor (inte 8cm gc) och man slipper köpa en dyr fjärkontroll för att kolla på dvd. Har en Ps2 en 128 bitars processor? edit: ok då ;F Aja, vote: Ps2 Redigerad 5 juni, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Självklart X-BOX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 PS2:an hänger inte med längre, spelen är förjävligt fula, MP2 t ex hackade ibland och texturerna var half-life. vote: xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 XboX är 32bits, PS2 128bits så du kan itne jämföra processorfarten på dem.... Vote: Ps2, allra bäst, vanliga dvd-skivor (inte 8cm gc) och man slipper köpa en dyr fjärkontroll för att kolla på dvd. Ja. Men PS2-CPU'n ligger på 294.912 Mhz medans XBox-CPU'n ligger på 733 MHz. I resten, rent ut sagt, ÄGER xbox playstation 2. Utom att man måste ha DVD-fjärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 X-Box lugnt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Själv föredrar jag PC, men om jag skulle välja så skulle det lungt vara Xbox. Prestandamässigt ÄR den bäst, helt enkelt. Den har även (enligt mig) skönast handkontroller... Stora och sköna att ha i händerna, inte som ps2's som klänns som om man kunde bryta av dom på mitten vilken sekund som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Ja. Men PS2-CPU'n ligger på 294.912 Mhz medans XBox-CPU'n ligger på 733 MHz. I resten, rent ut sagt, ÄGER xbox playstation 2. Utom att man måste ha DVD-fjärr... ja men det går itne att jämföra klockfrekvensen på en 128bits cpu med en 32bits!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 "Nu ska det avgöras", lmao, det här kommer bli en sån där 100-sidig lång spamm tråd "nej fan heller, xbox äger ps2, du ska hålla käft." Aja, min röst faller på xbox, vacker grafik, bra kontroller, bryr mig inte om så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Bara för att jag har en GC så röstar jag på den...! Vote: GameCube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 vote: null vote har ps2 och gc, kan dock inte välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Gissa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts