Tobiasja8 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Kan det inte va ljusare, tycker det är mörkt?! finns det inte nått fusk till detta??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Öka brightness i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 De är väl bara bättre att de är mörkt, de är ju äkta gangsters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Precis, rough rugged and raw straight up thuggish. Vice City är ganska gay om man jämnför med GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Precis, rough rugged and raw straight up thuggish. Vice City är ganska gay om man jämnför med GTA3 Haha, exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 skriv in fusket "skincancerforme" så blir det finare väder iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Kan det inte va ljusare, tycker det är mörkt?! finns det inte nått fusk till detta??? Jag håller med, har typ aldrig sett solen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Ni gojjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag frågade mig samma sak för ganska länge sedan, fick dock inga vettiga svar till varför det är så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Rent vetenskapligt sett så beror det på att de flesta texturer i Vice City har varmare färger än i GTA3. Och om ni tycker att det är MÖRKT så får ni skruva upp ljusstyrkan, antingen i spelet eller på skärmen eller kanske båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jamen oavsett hur ögt uppe man har bright på skärmen är det ju fotfarande grå palett! Den ljusaste färg som finns tycker jag verkar vara brun-orange! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jamen oavsett hur ögt uppe man har bright på skärmen är det ju fotfarande grå palett! Den ljusaste färg som finns tycker jag verkar vara brun-orange! Den ljusaste jag sett var nog vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jamen oavsett hur ögt uppe man har bright på skärmen är det ju fotfarande grå palett! Den ljusaste färg som finns tycker jag verkar vara brun-orange! men DEAL WITH it. stadhelvetet är grått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 Betong asfalt..vad väntar man sej för färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Betong asfalt..vad väntar man sej för färger? lite ljusare färger än dom som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 GTA 3 är ju mörkare för staden är skitig, kriminaliteten har tagit över, vädret är dåligt. GTA3 ska ju vara lite slum Vice city ska vara den fina semster ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 GTA 3 är ju mörkare för staden är skitig, kriminaliteten har tagit över, vädret är dåligt. GTA3 ska ju vara lite slum Vice city ska vara den fina semster ön Exakt, samma sak som att SA kommer gå mot det lite orangare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 GTA 3 blir ju ett helt annat spel om det inte skulle få vara så mörkt som det är. Ett tag var jag också irreterad över att spelet var så mörkt och gårtrist i färgen. Men efter att jag började spela VC längtade jag tillbaka till den gamla, tråkiga, mörka färgen som gör GTA 3 så mycket mer "vuxet" och seriöst spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts