Tobiasja8 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Vilket är det bästa fordonet i GTA3, rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 null vote, dodon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Bilarna...gå är också rätt så roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Bilarna (såklart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Dodon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 koppbiil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 VOTE:bilarna Tåg? Jag vet var tunnelbanan är men tåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 VOTE: polisbilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Dodon hur kan du tycka Dodon jag får inte ens upp den i luften Vote: bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 null vote, dodon Håller med, men det är gött att åka bil... Vote: Bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 vote: bil det är min specialitet i GTA spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 VOTE:bilarna fast jag fattar inte att varför du har polisbil i en speciell kategori....men du kanske anser att polisBIL inte är en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 vote:bilar såklart. bansheen äe balast tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Dodon är rätt skojj att irritera sej på.. (:!!! Inte lyckats flyga många gånger..går mkt bättre med fusket chittychittybb och en trimmad pansarvagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 humm.. den bästa är nog min über-trimmade, väggklättrande, stegrande Patriot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Bilarna, så skönt att cruisa runt på kvällen med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 GTA vore inget utan bilarna, så bilarna är min favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 GTA vore inget utan bilarna, så bilarna är min favorit! Det har du faktiskt rätt i. Det går att klara sej utan alla fordon utom bilarna. För vad vore GTA-spelen utan dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts