bobb0 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 när ja ska öppna en fil i Virtual dub så kommer detta felmeddelande upp.. va ska jag göra`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 när ja ska öppna en fil i Virtual dub så kommer detta felmeddelande upp.. va ska jag göra`? Tanka ner DivX och använda det som codex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 hur fan använder man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Ett ord: google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 DV Kamera` då behöver du denna codec: Canopus DV Codec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Kan man lägga in datoranimationer eller andra specialeffekter i Virtual dub med filmerna? Jag och några kompisar har en film vi måste klippa i fast, eh, vi måste också lägga till lite effekter men hur tus*n gör man det i Windows Movie Maker? Sen har man för gammal processor för Premiere :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Virtualdub har filter, men dem är mest praktiska. som resize blur o så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts