Wild_hawk Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Håller på och gör en film när jag lirar sof2 på internet, har inte gjort så mycket på den än, men 2 minuter är klart. Inte bra kvalite men helt okej. För att ladda ner filmen tryck på Spara mål Som Ladda ner filmen (size 5 mb) Komentera gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) har du filmat när du spelat public?.. det är lamt iaf ska se filmen nu..editar å säger va ja tycker Men guh du ska ju speal in med osp ... ja sk länka till en skit grym sof2 film http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=1148 en i min klass är med i klanen som sagt...det är han som lirar med Ak74:an Redigerad 4 juni, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 har du filmat när du spelat public?.. det är lamt iaf ska se filmen nu..editar å säger va ja tycker Men guh du ska ju speal in med osp ... ja sk länka till en skit grym sof2 film http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=1148 en i min klass är med i klanen som sagt...det är han som lirar med Ak74:an Han kör inte med en AK47:a då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Håller på och gör en film när jag lirar sof2 på internet, har inte gjort så mycket på den än, men 2 minuter är klart. Inte bra kvalite men helt okej. För att ladda ner filmen tryck på Spara mål Som Ladda ner filmen (size 5 mb) Komentera gärna asså ja ha ladda ner den men asså när ja startar den i winamp eller windowsmidiaplayer så är det bara ljudet man se ingen film?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 asså ja ha ladda ner den men asså när ja startar den i winamp eller windowsmidiaplayer så är det bara ljudet man se ingen film?? Du har nog inte rätt Codex.... testa tanka ner Divx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 de funkar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Han kör inte med en AK47:a då? Det finns faktiskt AK-74 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Det finns faktiskt AK-74 Ja, men i det här fallet så är det en ak47 om jag inte ser fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) Ja, men i det här fallet så är det en ak47 om jag inte ser fel.. nej det är...ak 74:a....100% på att det är en...för det står nämligen i huden du ska få ss *EDIT* som sagt ak74 Redigerad 5 juni, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 nej det är...ak 74:a....100% på att det är en...för det står nämligen i huden du ska få ss *EDIT* som sagt ak74 :'( HAHA, ORAN! EN AK578 HAHAHA,,, COOKLRT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 :'( HAHA, ORAN! EN AK578 HAHAHA,,, COOKLRT! hehehe, Inte för att jag förstår vad du menar men det där lät ganska muppat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 hehehe, Inte för att jag förstår vad du menar men det där lät ganska muppat! Haha, skrev jag det igår..? Hade fest här igår.. Ni få ha överseende.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts