Mark Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag för min del spelar för det mesta EON. Jag gjorde en ny rollperson i det nyss. Fy fan vad grym han blev. Ska satsa på att bli obarmhärtig( ). Han heter Kail Drakengard(fick Drakengard från spelet Drakengard). Ska väl spela lite EON under sommarlovet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Vad är EON? Everquest?......Jag ägnade iaf mycket tid åt att spela Everquest Online Adventures och Morrowind...båda spelen är otroligt beroende framkallade... Denna topic ligger i fel forum.... Redigerad 8 juni, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) Vad är EON? Everquest?......Jag ägnade iaf mycket tid åt att spela Everquest Online Adventures och Morrowind...båda spelen är otroligt beroende framkallade... Denna topic ligger i fel forum.... EON är ett svenskt papper och penna rollspel. Klicka här för mer info Redigerad 9 juni, 2004 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Någon som spelar Morrowind för tillfället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Själv lirar jag bara Diablo II för fullt. Men bordsspel så lirar jag Heroquest, skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Någon som spelar Morrowind för tillfället? Jag spelar, har en Nord på lev 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag för min del spelar för det mesta EON. Jag gjorde en ny rollperson i det nyss. Fy fan vad grym han blev. Ska satsa på att bli obarmhärtig( ). Han heter Kail Drakengard(fick Drakengard från spelet Drakengard). Ska väl spela lite EON under sommarlovet . Jag spelar DoD 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag lirar också "Diablo II LoD" och "Diablo 1 Hellfire" tycker 1:an är roligast single player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) Har spelat EON, Neotec och Western och alla var lika tråkiga Redigerad 10 juni, 2004 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Någon som spelar Morrowind för tillfället? Nope, men jag sitter och längtar stenhårt till en nyhet om att man arbetar på "The Elder Scrolls IV" slipprar ut. Tillsvidare lirar jag Neverwinter Nights med exp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Dom flesta fattar inte VAD för rollspel jag snackar om. Gammalt hederligt papper o penna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 "Prata om olika rollspel" Förresten så sa jag faktiskt Heroquest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Nope, men jag sitter och längtar stenhårt till en nyhet om att man arbetar på "The Elder Scrolls IV" slipprar ut. Tillsvidare lirar jag Neverwinter Nights med exp! Ojojoj...har du sett någon screen ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Dom flesta fattar inte VAD för rollspel jag snackar om. Gammalt hederligt papper o penna. jag har spelat Drakar och Demoner några gånger... "Gammalt hederligt papper o penna.", det är askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Stronghold Crusader på data Risk som vanligt spel dom tycker jag är roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Stronghold Crusader på data Risk som vanligt spel dom tycker jag är roliga! Ledsen men Stronghold: Crusader är inget rollspel, inte Risk heller, tro mig, jag är mästare i båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Ledsen men Stronghold: Crusader är inget rollspel, inte Risk heller, tro mig, jag är mästare i båda. nepp, jag klår dig i båda (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 nepp, jag klår dig i båda (:!!! Det är lätt att ljuga på internet, min vän, men det där var att överdriva tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Det enda rollspelet jag riktigt har älskat är Nox. en riktigt klassiker (för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Det enda rollspelet jag riktigt har älskat är Nox. en riktigt klassiker (för mig) Berätta om Nox...vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts