Wild_hawk Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 har gjort en sof2 film och skulle behöva något program att förminska den och klippa bort en del scener med, tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Windows movie maker 2, så får du som wmv. Använd sedan stoik video converter för att göra till avi, eller mpg med plugin lägg till mig på MSN så sänder jag det till dig, johanlindblad91@hotmail.com Även VideoVegas ska vara bra....har dock ej provat det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Använd Virtual Dub för att förminska med... Tanka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Video Vegas är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Hur gör man filmer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Hur gör man filmer?? Använder Fraps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Och hur använder jag fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Och hur använder jag fraps? RTFM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Virtualdubmod->DivX/XviD Multipass (Tar tid) så får du en bra komprimerad film, ljud rekkomenderar jag 128kbps 44.1Khz för bra storlek med kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Hur gör man filmer?? Skaffa en filmkamera och börja filma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Skaffa en filmkamera och börja filma! man bör då även ha ett manus och en regissör, samt skådespelare och kameramän + mycket mer () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts