Weener Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Men vaddå, träffade du honom bara på stan och han sa inte sitt namn, bara E-Mail, låter tämligen konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jo som om man skulle tro på det eller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 (redigerad) Men vaddå, träffade du honom bara på stan och han sa inte sitt namn, bara E-Mail, låter tämligen konstigt jo asså han kanske sa det först men då va inte jag med i diskutionen. Ps.Jag har fått reda på va han heter! Redigerad 11 juni, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 eh, skriv namnet då, DUH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 jo asså han kanske sa det först men då va inte jag med i diskutionen. Varför ska alla mobba mig bara för att jag säger va han har sagt till mig? :'( . Ps.Jag har fått reda på va han heter! Mobba dig, vi ifrågasätter ditt påstående.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 eh, skriv namnet då, DUH per olof andersson...baaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Mobba dig, vi ifrågasätter ditt påstående.. Jo ja holler me dig, fel ord Sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts