Graul Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Hur öppnar mn .IFP filer... jag skulle behöva veta. för det är väl dom som innehåller animationerna till alla vapen o de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Hur öppnar mn .IFP filer... jag skulle behöva veta. för det är väl dom som innehåller animationerna till alla vapen o de allt sånt finns väl i wepons.dat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 va e de för fil då har för mig att det är animationerna som ligger i den filen... på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 va e de för fil då har för mig att det är animationerna som ligger i den filen... på nått sätt gtavc/data/weapons.dat , och öppna med notepad, sen så står det hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 ok jag vet hur man öppnar och ändrar men vad är det för fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 ok jag vet hur man öppnar och ändrar men vad är det för fil vice citys vapen fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 han vill veta hur man ändrar animationer... och jag säger: det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 det går att öppna ifp-filer i 3ds max... om du nu har det programmet vill säga............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts