Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jo är det nån som vet varför inte GTA3 heter Gta: LC eller varför inte Vc, och Sa heter 4 & 5 ? kom bara på tanken och undrade om nån visste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag tror: Det var nog meningen att göra ett GTA-spel i 3D. Staden fick namnet Liberty City från GTA 1. Det var inte meningen att göra Vice City och San Andreas. Så man märker väl att Liberty City är Rockstars favoritstad. Eftersom GTA 3 skulle bli det tredje GTA-spelet (fjärde om man räknar med London 1969) så döpte dem det självklart till Grand Theft Auto 3. Det är vad jag tror iallfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag tror: Det var nog meningen att göra ett GTA-spel i 3D. Staden fick namnet Liberty City från GTA 1. Det var inte meningen att göra Vice City och San Andreas. Så man märker väl att Liberty City är Rockstars favoritstad. Eftersom GTA 3 skulle bli det tredje GTA-spelet (fjärde om man räknar med London 1969) så döpte dem det självklart till Grand Theft Auto 3. Det är vad jag tror iallfall... Låter rimligt, dom hade nog inga planer på att göra varken Vice City eller San Andreas utan tänkte gå direkt på GTA4 men kom sedan på tanken att forstätta dom tre städerna från det första och ursprungliga GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Fast å andra sidan finns det en del antydningar i 3:an att nästa del skulle ta plats i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Fast å andra sidan finns det en del antydningar i 3:an att nästa del skulle ta plats i VC! Jajustja! Hmm...då vart det en aning klurigare. nu ska jag inte komma med några puckade jag-tror-si-och-så-åsikter och bli idiotförklarad utan låta disskussionen fortsätta med mig på åskådarläktaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Jajustja! Hmm...då vart det en aning klurigare. nu ska jag inte komma med några puckade jag-tror-si-och-så-åsikter och bli idiotförklarad utan låta disskussionen fortsätta med mig på åskådarläktaren. okka ta det lugnt han har väl rätt med sin åsikt, själv tror jag också lite på funny där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 okka ta det lugnt han har väl rätt med sin åsikt, själv tror jag också lite på funny där. Haha, jag är helt lugn Kariya! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Haha, jag är helt lugn Kariya! Haha! du använde den vad har hänt! två stycken på samma dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 du använde den vad har hänt! två stycken på samma dag Haha, jag vart inspirerad av vem-det-nu-var som gjorde det innan, och det resulterade i att du vart glad så jag ville också ge dig lycka och välbefinnande (äh, nu ska jag sluta med vuxenorden...beeyotch!! Haha!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag har använt den förut Kariya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 så ni har gjort en före mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) tror han mena att han har använt din tidigare den e riktigt snygg! Redigerad 5 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 så ni har gjort en före mig :'( jag menar att jag har använt din förut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Back on topic...or else *Closed* Ta det som ett hot...om ni vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Det där med att det fanns "antydningar" om att VC skulle komma var t ex när man tagit Ray till flygplatsen så säjer han "See you in Vice City" lr "See you in Miami" lr nått. Sedan i Chatterbox så säjer Lazlow att han blev sparkad från en rockstation och han leder ju en rockstation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Tror att R* hållde på att utveckla GTA III då dom kom på att dom kanske ska göra GTA: Vice City? Nej, hur tänker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Tror att R* hållde på att utveckla GTA III då dom kom på att dom kanske ska göra GTA: Vice City? Nej, hur tänker jag... Jupp, säkert något liknande...tror också att det var något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Tror att R* hållde på att utveckla GTA III då dom kom på att dom kanske ska göra GTA: Vice City? Nej, hur tänker jag... Hur tänker du? jag tror att dom började fundera på att göra Vc efter GTA3 blev så stort.. eller hur f*n tänker jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Haha, The Rise And Fall Of The Kariya-Smilie... Så här mycket har den aldrig användts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Haha, The Rise And Fall Of The Kariya-Smilie... Så här mycket har den aldrig användts! nej, den har aldrig använts förut fast det är nog bäst vi går on-topic nu innan någon får en varning On-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts