kricke Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 alla säger att de betyder olika, så vad exext betyder de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Tänk dig två ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 man flinar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 = ^ _ ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 jag brukar använda det som pilar uppåt på irc, ist fär att säga om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 en smiley säger mer än tusen ord ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 jag brukar använda det som pilar uppåt på irc, ist fär att säga om allt trodde jag alla gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 ^^ Nice one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag brukar använda den ungefär lite här och där! 1. Då man hälsar: Tjena! ^^ 2. Då man inte fattar: Ok! ^^ 3. Då man förklarar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts