the-copy Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Det står Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression' in /home/httpd/vhosts/gtasajten.com/httpdocs/forum/sources/functions.php on line 2187 längst upp på forumet, ett fel? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 står så för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Tänkte precis starta en topic om det jag med vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 ob_gzhandler har en konfilk med zlib output compression, vad nu menas med det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Blev tydligen en kollision med forumets egna komprimeringssystem när jag testade att slå på zlib.output_compression i php (automatisk komprimering av alla php-sidor, rena drömmen för 56k-användare). Får väl slå av det och leta efter en annan lösning då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 ja, han slog ju av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Grönisen är lika vaken som en död kossa, så tro inte för mycket om honom btw, det skulle vara bra hultan, hoppas du hittar något annat sätt att fixa det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts