Playstationman Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag har funderat på att bygga en FORD SIERRA COSWORTH men hittar inga blueprints på den. den ser ut så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 och? va inte så j*vla stöddig... .. bra idé, vad hette dendär sidan där man hittar blueprints till bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 va inte så j*vla stöddig... .. bra idé, vad hette dendär sidan där man hittar blueprints till bilar? :'( förlåt det var inte meningen att verka stöddig jag bara undrade vad han menade och sidan hette suurland.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag har funderat på att bygga en FORD SIERRA COSWORTH men hittar inga blueprints på den. den ser ut så här. Okej lycka till med arbetet! Ford Sierra är grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Den finns inte på suurland.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Den finns inte på suurland.com. sök på altavista eller google efter blueprints på den då måste ju finnas någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 JJag har blueprints på en vanlig sierra du skulle kunna göra om lite i modellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag får inte ihop att! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 att..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 att..? Jag kan inte göra den till en cosworth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Kan man få se en screenie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Jag kan inte göra den till en cosworth! Men bygg den vanliga sierran sen så sätter du på vinge och kjol paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 photoshoppa blueprinten till 2-dörrars till att börja med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Men bygg den vanliga sierran sen så sätter du på vinge och kjol paketSierra cosworth är en tvådörrad bil photoshoppa blueprinten till 2-dörrars till att börja med.. Det är ju det jag inte får ihop. Det blir helt cp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag gör den vanliga sierran. Men kan någon centrera bilderna? Den finns lite högre up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Den finns inte på suurland.com. Jag tror den finns på gta-action eller gta3.net. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 18 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag hittade en blueprint men kan någon centrera den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts