okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Så du menar att man ska spendera viktig, dyrbar tid med sådana triviala småsaker som att implementera fiskning som en sidosyssla? Det var något av det onödigaste jag hört. - Ska ni förbättra AI:n? - Nä, vi bestämde oss för att programera en fiskesimulator i spelet istället! Haha, exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Det är inte en möjlighet i Grand Theft Auto spelen. Om du vill skaffa familj och leva i "harmoni", så ska du spela The Sims, inte San Andreas. Egentligen varför inte? Når det en störremålgrupp är väl inte det fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Då har man ju inte tid att göra uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Men skärp dig nu! Det har inte ens släppts och redan vill du ändra på en massa saker! håller me daj! dom sakerna kanske T.o.m finns med! han e lite...ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 håller me daj! dom sakerna kanske T.o.m finns med! han e lite...ja.... jag har inte sagt att det ska vara så som jag skrev om fisken och det där. jag tänkte mer som en trevlig fritidssyssla. sa kommer bli bra i vilket fall som helst men lite extra skadar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 jag har inte sagt att det ska vara så som jag skrev om fisken och det där. jag tänkte mer som en trevlig fritidssyssla. sa kommer bli bra i vilket fall som helst men lite extra skadar aldrig. jojo men bara dom inte överdirver"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts