Hiden Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 är det nån som vet när det släpps till xbox i usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det finns inget datum ännu, men ungefär ett halvår efter PS2 releasen skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det finns inget datum ännu, men ungefär ett halvår efter PS2 releasen skulle jag tro. jag har för mig att jag hört att rockstars avtal med sony har gått ut vet INTE om detta är sant men jag har för mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jag har för mig att jag hört att rockstars avtal med sony har gått ut vet INTE om detta är sant men jag har för mig det jo gick ut ifeburai 2004. men ändå så släpper dom det till pc och xbox senare!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 jo gick ut ifeburai 2004. men ändå så släpper dom det till pc och xbox senare!!!! jag vill också ha det till pc även fast jag har ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 när släpps det till ps2 i usa då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 när släpps det till ps2 i usa då?? Det tar mindre tid att kolla upp det själv än att fråga i ett forum, fattar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Det tar mindre tid att kolla upp det själv än att fråga i ett forum, fattar du väl? Svara istället. Hiden: Kolla här Redigerad 4 juni, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts