guardian Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 det äger fan... om man klarar spelet så får man ju pissa eld också (fast det är rätt sjukt men kul ändå ) jag har klarat ut det. hur pissar man eld som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Arghhh, postal suckz0r..!! /me är djurvän!! Inte så jävla kul att sätta små katter på gevär och skjuta, ne fy f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Arghhh, postal suckz0r..!! /me är djurvän!! Inte så jävla kul att sätta små katter på gevär och skjuta, ne fy f*n men även om man inte är djurvän borde man väll tycka att spelet suger? det gör det ju! visserligen var det askul den första kvarten men sen sög det ju!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 vill bara säga en sak: postal 2 äger. och det här med katterna, det är bara ett spel! inga riktiga katter alts DETTA ÄR MIN 710:ONDE POST!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Hmm. Postal2 verkar nästa skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Hmm. Postal2 verkar nästa skojj. ja det är det . gubbe nman ä har fula kommentarer jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Hmm. Postal2 verkar nästa skojj. det äre väll rätt kul att man kan gå runt i en liten stad å döda folk med spadar å sånt, men spelet har knappast nån handling (det går ut på att man ska köpa mjölk med mera), och rätt som det är så står det: "Ojsan, det ser ut som du har fastnat" (fast på engelska) så det är rätt lätt att lagga fast... dessutom är det inte långt heller och röstskådespeleriet är inte bra heller... men det är verkligen svinkul i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 mjo, det är kul i början, skjuta sönder skallen på poliser ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 vill bara säga en sak: postal 2 äger. och det här med katterna, det är bara ett spel! inga riktiga katter alts DETTA ÄR MIN 710:ONDE POST!!!!!! japp det äger om man borser från den usla storyn apocalypse weekend kommer rocka ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 vill bara säga en sak: postal 2 äger. och det här med katterna, det är bara ett spel! inga riktiga katter alts DETTA ÄR MIN 710:ONDE POST!!!!!! Ska du jubla på 715 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ska du jubla på 715 också? nej, men jag missade faktist min 700:ade post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) nej, men jag missade faktist min 700:ade post Jahapp, bara tänkte att 710 inte var något speciellt. Anyway, Back on Topic.. Redigerad 6 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 japp det äger om man borser från den usla storyn apocalypse weekend kommer rocka ännu mer Och det är..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Och det är..? Expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Expansion. oh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 vill bara säga en sak: postal 2 äger. och det här med katterna, det är bara ett spel! inga riktiga katter alts DETTA ÄR MIN 710:ONDE POST!!!!!! även om det bara är ett spel känns det vidrigt som i vice city t.ex. jag brukar aldrig döda de gamla det får jag skuld känslor för eller bara lite då alltså jag kan döda dom också men dödar hellre unga människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Den nya moden som ska komma eller om den har kommit, Apocalypse Weekend värkar ju hur härligt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Den nya moden som ska komma eller om den har kommit, Apocalypse Weekend värkar ju hur härligt som helst Ahh.. man kan skära av kroppsdelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Ahh.. man kan skära av kroppsdelar.. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 7 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2004 Den nya moden som ska komma eller om den har kommit, Apocalypse Weekend värkar ju hur härligt som helst Är inte Apocalypse Weekend ett expansion som man köper eller är det en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts