kattälskaren Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Kan nån lägga upp lite informaton om Postal 2?är nyfiken om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Du kanske får mer svar i spelforumet men ladda ner demot och prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 EXTREMT HETT TIPS www.google.com www.postal2.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 EXTREMT HETT TIPS www.google.com www.postal2.com lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Kattälskaren, jag tror inte Postal 2 är nått spel för dig, om man tänker på ditt namn ( Ljuddämpande katt, någon? ) Redigerad 4 juni, 2004 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Kattälskaren, jag tror inte Postal 2 är nått spel för dig, om man tänker på ditt namn ( Ljuddämpande katt, någon? ) Vad är det med katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Vad är det med katter Man kan använda dem som ljuddämpare på hagelgeväret... dvs. man stoppar in gevärspipan i kattens analöppning och skjuter rakt igenom katten för att dämpa ljudet... helt sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Sedan, efter 2 skott, flyger katten iväg, och splattras i 100 delar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Sedan, efter 2 skott, flyger katten iväg, och splattras i 100 delar! nej nej, åtta skott . dessutom kan man ha den på machine gunnen (M16) också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Det är kul att dra ner konsolen, och skriva fusket, så man får oändligtr med katter, då bara man mepprar katter som fan med maskingeväret, då låter det Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau i all oändlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Det är kul att dra ner konsolen, och skriva fusket, så man får oändligtr med katter, då bara man mepprar katter som fan med maskingeväret, då låter det Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau i all oändlighet! Tuff barndom? Ärrad uppväxt på grund av en kattincident? Postal 2 verkar vara rätt skjukt, jag klarar mig faktiskt utan bisarrt våld med bensindunkar och tändstickor, spya och urinering, kattslakt och hundjakt, tårgas och lustgas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 EXTREMT HETT TIPS www.google.com www.postal2.com Fan va go du är, hur tänker du igentligen när du får dom här utfallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Tuff barndom? Ärrad uppväxt på grund av en kattincident? Postal 2 verkar vara rätt skjukt, jag klarar mig faktiskt utan bisarrt våld med bensindunkar och tändstickor, spya och urinering, kattslakt och hundjakt, tårgas och lustgas... Nu förstår jag inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Postal 2 knäcker. fast man tröttnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 det äger fan... om man klarar spelet så får man ju pissa eld också (fast det är rätt sjukt men kul ändå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Nu förstår jag inte riktigt Han menar att du lätt lite desperat liksom allt med oändliga katter som man skjuter och sånt, även om det är ett spel är det jävligt rått. Jag har aldrig spelat. ska nog spela det någon gång men inte inom den närmaste framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Postal 2 är en bra idé men själva spelet är ganska dåligt gjort med långa laddningstider osv. Det roligaste tyckte jag var när den där paraden på ca 30 pers kommer utanför ens hus. En skvätt bensin på gatan och en liten tändsticka när de går förbi. wooosch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Spelade demot..fy fan va trist å äkligt..inte äkligt..men små sjukt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Fan va go du är, hur tänker du igentligen när du får dom här utfallen 1. humor 2. blir extremt sur på folk ibland som inte ens kan ta sig tid att googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts