Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Japp, ska köra ett lajv i sommar också. "Drakräddaren". coolt, vart bor du och i vilken förening är du medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 coolt, vart bor du och i vilken förening är du medlem? Jag bior i arvdsjaur och är intes medd i någon spesiel förenin. *Är trött* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Jag bior i arvdsjaur och är intes medd i någon spesiel förenin. *Är trött* okej... det märks att du är trött iaf För att va med på Pegas lajven så måste man va medlem i deras förening... därför är jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 ok vasr bord u själv då+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 ok vasr bord u själv då+ jag bor i karlskrona.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 jaaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 använda pm eller msn killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) använda pm eller msn killar kanske det, men ingen annan skriver ju Förresten; har du vart med på nått lajv, eller är der bara dina brosrs so mhar det, Ferkurz? Redigerad 6 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ok, sorry killar om jag var besvärlig igår. Var inte helt nykter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Ok, sorry killar om jag var besvärlig igår. Var inte helt nykter . d é lungt... Redigerad 8 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 e medlem på ett soft air gun lajv. dett e fett roligt. har en elektrisk desert eagle och en colt som e as liten som back upp gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 e medlem på ett soft air gun lajv. dett e fett roligt. har en elektrisk desert eagle och en colt som e as liten som back upp gun. tufft, vart kör ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 e medlem på ett soft air gun lajv. dett e fett roligt. har en elektrisk desert eagle och en colt som e as liten som back upp gun. Hehe, jag är också med i softlajv. Vi ska vara ute i en skog i 3 dagar i sommar och ha krig(både natt och dag). Ska önska mig en G3 när jag fyller år i sommar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Hehe, jag är också med i softlajv. Vi ska vara ute i en skog i 3 dagar i sommar och ha krig(både natt och dag). Ska önska mig en G3 när jag fyller år i sommar . så softlajv är typ som "vanligt" medeltida lajv, fast med softairguns? eller är det typ bara "krig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 så softlajv är typ som "vanligt" medeltida lajv, fast med softairguns? eller är det typ bara "krig"? Kort sagt: Krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 (redigerad) Kort sagt: Krig! okej, sånt brukar jag köra med mina polare på somrarna... askul ju EDIT: Har varit på Lajv från Fredan till idag, kom hem på eftermiddagen idag... spelade Herr Atterdag som med hjälp av Baronen blev byns Lagman (jag kanske inte va så snäll, då jag rånade 5-6 pers å satte nästan lika många i stupstocken) + att jag skakade hand med en mörkeralv i vår by (så folk började hata mig, då de även hatar mörkeralver) det var kul iaf Redigerad 22 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) EDIT: Oj, dubbelpost Redigerad 22 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts