Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Vote: Nej vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Vote: Nej aldrig i livet Men visst, har man ett tråkigt liv så kanske man tycker om att låtsas vara nån sagofigur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Men... hej ja har massor med fördommar... Ni kanske ska ta å prova på i ställe för å sitta å kommentera allt ni inte tycker om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 alla verkar ogilla det! vad är det för nått igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Haha, klär man inte ut sig.. Stackars dom jävlarna som ser ut som orcher och troll.. Dom måste ha jävligt svårt att få tjejer om dom ser ut så för jämnan.. Fast vem vet, om det nu finns sånna killar så finns det säkert tjejer med..! Hahahaha...! klär ut sig är inte rätt ord... man har ju andra kläder men "klär ut sig" låter fjantigt.... dom ser ju fan inte ut så off... fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 alla verkar ogilla det! vad är det för nått igentligen? ja är ganska säker på att dom intevet va dom snackar om äns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Null vote, det fanns inget bra alternativ för mig. Jag tycker såhär: Det ser jäkligt löjligt ut men jag vet att det är riktigt kul så varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Ja vet inte ja. Ja skulle kunna testa men asså är det 2 lag som möter varan? Slår man tärning om hur mycke man skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Men... hej ja har massor med fördommar... Ni kanske ska ta å prova på i ställe för å sitta å kommentera allt ni inte tycker om! Jag vet mycket väl vad det handlar om och jag tycker att det suger.. Så du har ju lika mycket fördommar du med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Jag vet mycket väl vad det handlar om och jag tycker att det suger.. Så du har ju lika mycket fördommar du med.. ja du kanske vet... men det verkar inte som dom andra vet nånting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 (redigerad) Ja vet inte ja. Ja skulle kunna testa men asså är det 2 lag som möter varan? Slår man tärning om hur mycke man skada? nja, asså, det går inte bara ut på att slåss... man kan lika gärna spela bonde eller skogshuggare och inte bara någon stridande roll (som tex riddare)... men vanligt byfolk (tex bönder) tål bara ett svärdshugg å sånt... medans stridande roller tål 2 slag/träffar, om man inte har en massa rustning och/eller sköld... så striderna utspelas i realtid... men det är inte så ofta det blir strid... det var jävligt coolt på det senaste lajvet jag var på... mitt i natten invarderades byn av en massa beväpnade orcher... dom va nog en 50-60 stycken... så det var nästan lite otäckt men det fanns ju många beväpnade i staden så vi högg ner de flesta orcher... så man säger inte bara "hej, nu ska vi slåss" utan det blir inte strider utan anledning... Fan vad rädd jag blev när jag skulle gå å pissa i ett ruttet utedass mitt ute i skogen, då gick jag ner i en dal på en stig... plötsligt hoppade det fram tre orcher som var gömda bakom nårra träd & buskar... dom snackade svartiska som låter j*vligt coolt... jag var obeväpnad så jag fick springa allt vad jag kunde men dom stack mig i ryggen 2-3 gånger, så jag dog... EDIT: är det bara jag som har varit på ett lajv här eller? Redigerad 5 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 är det bara jag som har varit på ett lajv här eller? Nej, för fan! Jag har varit på en hel del lajv! Jag är lite av en rollspel/lajv nörd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Nej, för fan! Jag har varit på en hel del lajv! Jag är lite av en rollspel/lajv nörd . skönt att det fanns nån mer "fjant" än mig här iaf fast jag har bara vart på 1 lajv men ska på ett om ca 2 veckor... vad har du spelat för roller da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 skönt att det fanns nån mer "fjant" än mig här iaf fast jag har bara vart på 1 lajv men ska på ett om ca 2 veckor... vad har du spelat för roller da? Sist var jag en människa med en förbannelse vilad över mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Sist var jag en människa med en förbannelse vilad över mig . haha, blev du av med den da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 haha, blev du av med den da? Ja, jag skulle hitta en talisman i en skog. Jag hade samlat på mig ett gäng dvärgar( ) som skulle hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ja, jag skulle hitta en talisman i en skog. Jag hade samlat på mig ett gäng dvärgar( ) som skulle hjälpa mig. haha den senaste rollen jag spelade var som soldat i Riddar Korphanes adelsfölje, mitt uppdrag var att försvara honom till varje pris... plus att Sergeanten och Korpralen var sura så in i h-vete å skrek som fan åt alla soldater som inte lydde order... min kompis stod lutad mot ett träd när hans order var att vakta lägret (som bestod av 2 20-manna tält, och låg en liten bit från byn), då smög Sergeanten fram å skrek honom rakt i örat: "STRÄCK PÅ ER SOLDAT!!!!!!!" han blev så rädd att han höll på att rammla omkull mitt i natten invarderades byn av svartfolk å d vart rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 haha den senaste rollen jag spelade var som soldat i Riddar Korphanes adelsfölje, mitt uppdrag var att försvara honom till varje pris... plus att Sergeanten och Korpralen var sura så in i h-vete å skrek som fan åt alla soldater som inte lydde order... min kompis stod lutad mot ett träd när hans order var att vakta lägret (som bestod av 2 20-manna tält, och låg en liten bit från byn), då smög Sergeanten fram å skrek honom rakt i örat: "STRÄCK PÅ ER SOLDAT!!!!!!!" han blev så rädd att han höll på att rammla omkull mitt i natten invarderades byn av svartfolk å d vart rätt kul Ett annat lajv så var jag en barbar. Vi rusade över ett fält med målade ansikten och gummiyxor. När vi skulle anfalla motståndarnas läger så var det ingen där. Dom hade farit ut på en sjö och fiskat( ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Ett annat lajv så var jag en barbar. Vi rusade över ett fält med målade ansikten och gummiyxor. När vi skulle anfalla motståndarnas läger så var det ingen där. Dom hade farit ut på en sjö och fiskat( ). hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Japp, ska köra ett lajv i sommar också. "Drakräddaren". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts