Jump to content

Levande Rollspel - Lajv

Kalan
 Share

Har du provat på Levande Rollspel? a.k.a. Lajv  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ni sitter för mycket vid datorn..och akn itne för stå er på annt som inte finns där i

det kanske ligger nått i det där, iuförsig sitter jag vid datorn 24-7, när jag inte lajvar...

nä, nu ska jag nog gå å börja på mitt långsvärd, som jag måste ha färdigt om typ 2 veckor då jag och nårra kompisar ska spela att handelsfölje... visserligen är det bara en täckmantel... vi är egentligen rövare -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

fan, mafia lajv skulle vara asa coolt ju. tänk liksom komma där med en black hawk (givetvis den orginella mafia bilen även kallad falconer i spelet mafia) och sen kliva ut i sexig 30-tals kostm med gitarr fodral och gå in på en bar och sen skrika "THIS IS A RAID!" och sen peppra ner alla fientliga mafia människor :D . om ett mafia live skulle finnas i sundsvall skulle jag LÄTT vara met -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
jag sa så just för att jag inet ser vad det står :o

Du verkar inte heller kunna stava, Skribb.

Men detta var inte en topic om (fel)stavning utan om lajv, så här kommer en bild på en Goblin -_-

EDIT:

Och skulle inte sittasåfint att göra det mitt i stan heller

Det finns Soft Air Gun-Lajv som dom kör mitt i stan, mitt i natten :D

post-22-1086311813_thumb.jpg

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jovisst, ingan har väl sagt att det är är onormalt att klä ut sig och springa runt och i skogen med och slåss med pinnar?

man klär inte ut sig, och man slåss inte med pinnar... fatta att det är rollspel... world of Warcraft fast i verkligheten... typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man klär inte ut sig, och man slåss inte med pinnar... fatta att det är rollspel... world of Warcraft fast i verkligheten... typ

Haha, klär man inte ut sig.. <_<

Stackars dom jävlarna som ser ut som orcher och troll..

Dom måste ha jävligt svårt att få tjejer om dom ser ut så för jämnan..

Fast vem vet, om det nu finns sånna killar så finns det säkert tjejer med..!

Hahahaha...! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor