Kalan Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ni sitter för mycket vid datorn..och akn itne för stå er på annt som inte finns där i det kanske ligger nått i det där, iuförsig sitter jag vid datorn 24-7, när jag inte lajvar... nä, nu ska jag nog gå å börja på mitt långsvärd, som jag måste ha färdigt om typ 2 veckor då jag och nårra kompisar ska spela att handelsfölje... visserligen är det bara en täckmantel... vi är egentligen rövare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Skulle faktist vara rätt kul tror jag men jag bor i stan och jag pallar inte att åka ut till någon skog eller nått o göra det där. Och skulle inte sittasåfint att göra det mitt i stan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 fan, mafia lajv skulle vara asa coolt ju. tänk liksom komma där med en black hawk (givetvis den orginella mafia bilen även kallad falconer i spelet mafia) och sen kliva ut i sexig 30-tals kostm med gitarr fodral och gå in på en bar och sen skrika "THIS IS A RAID!" och sen peppra ner alla fientliga mafia människor . om ett mafia live skulle finnas i sundsvall skulle jag LÄTT vara met Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ni sitter för mycket vid datorn..och akn itne för stå er på annt som inte finns där i jag skrev inte lolilol för att det är tönt utan gubbarna ovanför min post så roliga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 ni sitter för mycket vid datorn..och akn itne för stå er på annt som inte finns där i du verkar sitta för lite vid datorn som inte ens kan skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 du verkar sitta för lite vid datorn som inte ens kan skriva aj fan..det tog hårt ? Fast jag antar att dom flesta ser va det står? så varför ska ja editera om ni ändå fattar va det står.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 jag sa så just för att jag inet ser vad det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) jag sa så just för att jag inet ser vad det står Du verkar inte heller kunna stava, Skribb. Men detta var inte en topic om (fel)stavning utan om lajv, så här kommer en bild på en Goblin EDIT: Och skulle inte sittasåfint att göra det mitt i stan heller Det finns Soft Air Gun-Lajv som dom kör mitt i stan, mitt i natten Redigerad 4 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 ni sitter för mycket vid datorn..och akn itne för stå er på annt som inte finns där i lol, lajva är inte hela världen utanför datorn skulle inet äns klä ut mig sådär på fyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 lol, lajva är inte hela världen utanför datorn skulle inet äns klä ut mig sådär på fyllan nä..det fröstår ja nog..fast det finns ju andra som tycker det är kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 lol, lajva är inte hela världen utanför datorn skulle inet äns klä ut mig sådär på fyllan sa han det eller? det är inte barnsligt att lajva, jag känner många som är över 20 å lajvar, och dom är fullkomligt normala... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 sa han det eller? det är inte barnsligt att lajva, jag känner många som är över 20 å lajvar, och dom är fullkomligt normala... jovisst, ingan har väl sagt att det är är onormalt att klä ut sig och springa runt och i skogen med och slåss med pinnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) fetish ? Redigerad 4 juni, 2004 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Ähh sluta klaga på nått ni aldrig provat på för f*n! Personligen skulle jag som sagt inte ha nått emot att lajva. Kan ju vara för att jag är galen i rollspel...hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 jovisst, ingan har väl sagt att det är är onormalt att klä ut sig och springa runt och i skogen med och slåss med pinnar? man klär inte ut sig, och man slåss inte med pinnar... fatta att det är rollspel... world of Warcraft fast i verkligheten... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 man klär inte ut sig, och man slåss inte med pinnar... fatta att det är rollspel... world of Warcraft fast i verkligheten... typ menar du att dom alltid ser ut sådär? och vad har som pinnarna till om dom inte slåss med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Wow, vilket slöseri på livet... värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Ähh sluta klaga på nått ni aldrig provat på för f*n! Personligen skulle jag som sagt inte ha nått emot att lajva. Kan ju vara för att jag är galen i rollspel...hmm... Wiee..äntligen en vettig kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Min syrra på 25 år lajvar en hel del... Håller med någon annan talare att man inte ska uttala sig om det man inte provat på. Vissa tycker det är kul, okej? Själv skulle jag aldrig i livet vilja lajva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 man klär inte ut sig, och man slåss inte med pinnar... fatta att det är rollspel... world of Warcraft fast i verkligheten... typ Haha, klär man inte ut sig.. Stackars dom jävlarna som ser ut som orcher och troll.. Dom måste ha jävligt svårt att få tjejer om dom ser ut så för jämnan.. Fast vem vet, om det nu finns sånna killar så finns det säkert tjejer med..! Hahahaha...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts