Stuaswift Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 yeah nu likanr det nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 lag tycker det är tråkigt(hiphop/rap suger verkligen), men brukar ändå inte ha radion på så lär inte störas så mycket av musiken iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 lag tycker det är tråkigt(hiphop/rap suger verkligen), men brukar ändå inte ha radion på så lär inte störas så mycket av musiken iaf äntligen ngn som har hajat! inte fan skulle jag börja grina om det blev rock´n rolltema. det viktiga är väl att spelkänslan är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 äntligen ngn som har hajat! inte fan skulle jag börja grina om det blev rock´n rolltema. det viktiga är väl att spelkänslan är bra? woord dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 äntligen ngn som har hajat! inte fan skulle jag börja grina om det blev rock´n rolltema. det viktiga är väl att spelkänslan är bra? ja gnäller inte! ja kommer köpa d ändå men hade vatt mer efterlängtat av maj om d va hårdrocks tema! fast ja kommer antagligen ändå tycka att SA är världen bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts