Stuaswift Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 klart som fan man ska ha hiphop!! grand theft auto? det är inte feta jävla motorsycels åkare som snor bilar och planerar gäng strider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det kvittar... klart som fan att man köper spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det kvittar... klart som fan att man köper spelet. ja självklart fast jag blir bara så jävla arg när andra klandrar andras musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 klart som f-n att det e bra tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Nej, men jag köper det ändå Bryr mig egentligen inte så mycket om det blir hip hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Blir riktigt kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Bara dom går omkrig i cowboy hattar i Las Vegas och har en radio kanal med country musik så är ja nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Kvittar men för Hiphoppish vill jag inte att det ska va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Kvittar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Bara dom går omkrig i cowboy hattar i Las Vegas och har en radio kanal med country musik så är ja nöjd! Jag är 100% säker på att dom har musikkanaler i allas smaker! Det har dom tom sagt i den där tidningsintervjun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Hiphop-tema är helt ok för mig, gör bara att det känns mer "street och gangster-aktigt" om man ska uttrycka det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag är 100% säker på att dom har musikkanaler i allas smaker! Det har dom tom sagt i den där tidningsintervjun! Men det hadde dom inte i vice city!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Bara dom går omkrig i cowboy hattar i Las Vegas och har en radio kanal med country musik så är ja nöjd! Hoppas det blir så. Köra en duell med en cowboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Men det hadde dom inte i vice city!! :'( dom hade ju inte raggae i vc vad mer menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Vote : Nej, men jag köper det endå! Fy fan för hip-hop Men GTA är ju GTA, och jag måste ha det! Redigerad 4 juni, 2004 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Vote : Nej, men jag köper det endå! Fy fan för hip-hop Men GTA är ju GTA, och jag måste ha det! vetu en stor del av GTA är hiphop tema du.. du vet inte att det är en livstil va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Men det hadde dom inte i vice city!! :'( Lugn nu BTBoresund det finns ju gamla klassiska MP3 PLAYER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Lugn nu BTBoresund det finns ju gamla klassiska MP3 PLAYER! Jo jag vet! igentligen skiter ja i vad för musik dom tar med men man hadde ju en radio kanal med country musik 1 och 2:an och sen bara sluta med det. Okej att det inte passade riktgt i gta3 men nu när det ska utspela sig i Tex Las Vegas så passar det ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Vote: Ja, det gör jag Älskar Hiphop! Passar så bra i San ANdreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hip Hop är så grymt! Jag längtar så hårt till det spelet pga det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts