Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote: Nej, men jag köper det ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det kvittar, musiken kan man alltid stänga av och att dom snackar som invalida Cola-burkar är ju bara att ignorera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det kvittar, musiken kan man alltid stänga av och att dom snackar som invalida Cola-burkar är ju bara att ignorera. Håller med till 99,99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det kvittar, musiken kan man alltid stänga av och att dom snackar som invalida Cola-burkar är ju bara att ignorera. jo jo d kommer ja me! hoppas d finns en heavy Metal station! men azzå uppdragen kommer ju vara nästan bara me hiphop o sånt shitster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jo jo d kommer ja me! hoppas d finns en heavy Metal station! men azzå uppdragen kommer ju vara nästan bara me hiphop o sånt shitster! Vadå hiphop har med uppdragen att göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote: Ja, det gör jag För mig personligen spelar det ingen som helst roll vilket tema spelet har. Fast å andra sidan hade jag hellre sätt Italienska mafiosos än gangsta stil. Men när det gäller musiken så är jag allätare...det finns mycket hip-hop jag gillar och det finns mycket metal jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jo jo d kommer ja me! hoppas d finns en heavy Metal station! men azzå uppdragen kommer ju vara nästan bara me hiphop o sånt shitster! Inte för att anmärka men hur kan du veta hur uppdragen kommer att vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote: Ja, det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Nja, det kvittar egentligen för musiken är ju ändå bara en liten del av spelet men om jag fått bestämma hade det blivit ett hårdrock/metal tema med en grym hårdrockare som huvudkaraktär. Fast hiphop är ju mer gangster-aktigt än metal så på ett sätt passar det bättre med ett hiphop tema, bara det inte blir för mycket hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Våut: Thet quittar eyentleegun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Ja tycker det är synd att dom använder hipp hopp temat, men allt annat verkar ju bra. Hatar HippHopp jävla dyng musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag bryr mig inte om det är hip hop tmeat.Det kommer ju inte att förstöra spelet!!!! Vote:det kvittar egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 VOTE: ja det gör jag inte för att jag gillar hip hop men tycker det liksom passar in i GTA gangster stilen, om ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Hiphop passar nog bäst till San Andreas. San Andreas är ju mer street thug-style än de andra GTA spelen, därför är ju hiphop mest naturligt. Det är ju samma sak med 80-tals musiken i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote: Nej, men jag köper det ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Ja såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 det kvittar tycker jag- bara det verkar roligt så kommer det in i min spelhylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote: kvittar väl jag har inget hat mot hiphop och inget mot rock heller, de är lika bra bägge två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Vote: de kvättar Och alla som e emot, ta bort musik ljudet och kör igång musik från tex winamp ist? Eller ha inte igång radion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 men ärligt talat..det är ju inte mer hiphop än i de andra spelen? bara för att man kommer att befinna sig i områden som är kända som de svartas ghetto så har det ju ingenting med hiphopen att göra? att nån säger: "-yeah whats up daawg!" är ju inte hiphop..det är musiken som gör det, och gillar ni det inte så byt kanal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts