SlimPimp Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 NÄR JAG KÖPTE GTA3 SÅ FUNGERADE ALLT MEN FÖRR CIRKA 2 MÅNADER SEN SLUTADE DE ATT KOMMA BLOD OCH MAN KUNDE INTE SLÅ ELLER SPARKA FOLK NÄR DOM LÅG NER OCH INGA PENGAR KOM NÄR DOM DOG! MEN DET ÄR LUGNT TÄNKTE JAG DE KOMMER ATT FUNKA PÅ VICE! MEN DET GJORDE DE INTE DET ÄR EXAKT SAMMA FEL HUR I HELVETE KAN DE GÅ TILL E DET NÅT JÄVLA VIRUS ELLER??? VAD SKA HAG GÖRA LÄMMNA IN VICE ELLER PS2 VAD SKA JAG GÖRA OCH HUR!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Hultan du vet ju allt men hur ska jag säga till dom i äffären jag kan inte sparka på folk när dom ligger ner?lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Om man ändrar språket till nått annat än Engelska, händer så som ud säger, det e Censur..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Exakt! Se till att PS2:an inte är inställd på tyska eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 tack men när jag började spela så va den instäld på franska hur ska jag göra jag har bytt till engelska men det var ingen skillnad som sagt!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Det är inte spelet du ska ställa in utan själva konsolen. Tryck ut VC-skivan och restartar din PS2:a, gå sedan in på konsolens inställningar och ställ in den på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 9 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 TAAAACCKK!!!!!!! JAG ÄLSKAR ER jag ändrade språket till engelska det sod på franska sen satt jag o skakade när jag vänta och det funka!!!! YEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Roligt! hoppas du får en trevlig dag med ditt VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts