Arman Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Har en film som jag tog med en digitalkamera... Jag vill få den till en bredbild och inte i "kvadratbild"... Vet någon om det finns ett bra program till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 I Video Vegas har jag gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 I Video Vegas har jag gjort det Är Vegas bra förresten? Lätt program? Bra redigerings möjligheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Det är uppbyggt som movie maker men har lite annorlunda design och är mycket kraftfullare dock lättare att använda när man väl lärt sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Har du den som mpg eller m2v är flaskMPEG(.net) ett bra val. Lättanvänt när man väl lärt sig...inte så kraftfullt....men användbart. Kan också göra mpg, m2v eller avi av DVD-filmer (helt laglit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts