Topp3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Bara fortsätter on-topic, Quotat från Add3. Nä, men jag vet inte faktiskt, alla kanske bara vill säga sin åsikt..? Tror nog mer att alla är überkåta på att bli moderator för den gulliga titeln, inte för att ta ansvar och hjälpa forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Tror nog mer att alla är überkåta på att bli moderator för den gulliga titeln, inte för att ta ansvar och hjälpa forumet. Ja, så är det nog, men ingen vågar erkänna det, Hultan bör välja med omsorg om vi nu skall ha fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Om nån ska bli mod tycker jag faktiskt GTA3 freak! Anledning? Man blir inte mod för man har mycket posts.. Han är ju ett bra ex. på en person som har spammat en jävla massa under sin period här på forumet.. Jag säger inte att jag har varit lydig hela tiden men kolla på posts/dag så har han X antal mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Anledning? Man blir inte mod för man har mycket posts.. Han är ju ett bra ex. på en person som har spammat en jävla massa under sin period här på forumet.. Jag säger inte att jag har varit lydig hela tiden men kolla på posts/dag så har han X antal mer.. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Okej nej men jag tycker han har varit hyffsat seriös och kan rätt så mkt om massa grejer mm. men du har rätt i det du säger Stell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Alla vill väl bli moderators.. Dessutom räcker det nu tycker jag.. perfekt team !! Nope, inte jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Anledning? Man blir inte mod för man har mycket posts.. Han är ju ett bra ex. på en person som har spammat en jävla massa under sin period här på forumet.. Jag säger inte att jag har varit lydig hela tiden men kolla på posts/dag så har han X antal mer.. opps tänk om han läser det När jag kollar på mina posts så ser jag ganska många, men jag är ingen spammare. jag skriver inte för att få mer i posts, utan jag tycker det är kul här inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Finns många som skulle kunna bli, typ okka, han e mogen. Tackar! Haha! Fast jag tror inte att jag skulle klara det...för stor press, haha! Jag skulle typ låsa trådar p.g.a dålig stavning och inkorrekta meningar, haha! ElGato eller Sirius tycker jag skulle passa, men det är nog bra som det är nu! Känns som om dom nuvarande moderatorerna klarar sig helt utmärkt...men visst, nu med GTA: San Andreas-hysterin blir det ju lite hektigare och snart kanske det borde vara dags med en ny moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Okej nej men jag tycker han har varit hyffsat seriös och kan rätt så mkt om massa grejer mm. men du har rätt i det du säger Stell... Han kan vara seriös ibland.. Men det är för sällen för att passa som en mod.. @ Kariya: Han får mer än gärna läsa det.. I don't care.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts