Arman Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Ska ni inte skaffa nya moderators när antalet medlemmar kommer att höjas och nu när San Andreas kommer igång...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) förut var svaret nej, så det förblir nog ett nej *EDIT* misstänker att du vill bli mod men fråga hultan i pm ist för en topic så onödigt Redigerad 3 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Klart att jag vill bli moderator... men jag måste veta om Hultenius kommer att kräva medarbetare nu när San Andreas kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Tycker vi klarar oss bra som vi är just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Tycker vi klarar oss bra som vi är just nu... Okej då vet jag det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Klart att jag vill bli moderator... men jag måste veta om Hultenius kommer att kräva medarbetare nu när San Andreas kommer... Alla vill väl bli moderators.. Dessutom räcker det nu tycker jag.. perfekt team !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Alla vill väl bli moderators.. Jo, men typ alla vill ju det bara för att de tror att de ska få mer respekt och att alla andra medlemmar ska se upp till dem o.s.v. Tror inte så många tänker på det ansvar som följer med en moderatorplats... det är inte bara att skriva *CLOSED* i var tredje tråd man hittar direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag gör det gärna för att jag VILL hjälpa sajten med att rensa spammeddelanden, onödiga topics mm. och medlemmar som undrar något över sidan... Visst är det jobbigt men jag är säker på att många klarar av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 det är inte bara att skriva *CLOSED* i var tredje tråd man hittar direkt... Dags för mig att tänka om med andra ord... Aja...får väl söka själslig ro i Tibet i några månader... I'll be back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) Dags för mig att tänka om med andra ord... Haha. Närå, du gör ett bra jobb. låser trådar med en skvätt humor på sidan. Om jag inte visste bättre skulle jag nog tro att jag fjäskar... Edit: Holy shit, glömde ändra färgen i kvotten till blå. Redigerad 3 juni, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) jag tycker att skribb skulle passa som mod (fast jag vet att han fick ett ryck och spmmade ner hel forumet förut) men han hänger faktist mer här än v dom flesta gör [font SIZE=small](nu e de bara så att de här e vad jag tycker så kom inte o spamma ner mig med en massa blaj... inget illa menat ) Redigerad 4 juni, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 jag tycker att skribb skulle passa som mod (fast jag vet att han fick ett ryck och spmmade ner hel forumet förut) men han hänger faktist mer här än v dom flesta gör [font SIZE=small](nu e de bara så att de här e vad jag tycker så kom inte o spamma ner mig med en massa blaj... inget illa menat ) Rätt kod: [SIZE=1]Text[/SIZE] FONT bestämmer vilket teckensnitt du vill ha, exempelvis Arial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 jag tycker att skribb skulle passa som mod (fast jag vet att han fick ett ryck och spmmade ner hel forumet förut) men han hänger faktist mer här än v dom flesta gör [font SIZE=small](nu e de bara så att de här e vad jag tycker så kom inte o spamma ner mig med en massa blaj... inget illa menat ) Sen är han ju Root på n0llans också, men han kanske skulle palla ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Skribb är nog tyvärr den sista som skulle få en mod plats.. Efter hans ryck så fick han 0 i respekt av alla(nästan alla iaf) och skulle egentligen fått en perm ban på sig.. Det var bara hultan som va snäll och lät han få en andra chans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Om nån ska bli mod tycker jag faktiskt GTA3 freak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Om nån ska bli mod tycker jag faktiskt GTA3 freak! Finns många som skulle kunna bli, typ okka, han e mogen. Eller varför inte du Add3? Redigerad 4 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 *suck* Så fort ordet "moderator" nämns i någon tråd börjar alla gapa om samma sak... "Jag skulle passa som mod!1111" "Han och han skulle passa!!!" O.s.v... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Rätt kod: [SIZE=1]Text[/SIZE] FONT bestämmer vilket teckensnitt du vill ha, exempelvis Arial. jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 *suck* Så fort ordet "moderator" nämns i någon tråd börjar alla gapa om samma sak... "Jag skulle passa som mod!1111" "Han och han skulle passa!!!" O.s.v... Varför? Bara fortsätter on-topic, Quotat från Add3. Nä, men jag vet inte faktiskt, alla kanske bara vill säga sin åsikt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts