Patrik Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vilket 3d pogram tycker ni är bäst, 3Dsmax eller Maya 3d? Kunde vara kul att veta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Vilket 3d pogram tycker ni är bäst, 3Dsmax eller Maya 3d? Kunde vara kul att veta! Göra en poll ist? Onödig tråd...! EDIT: Otroligt onödig tråd när jag tänker efter Redigerad 2 juni, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) vet inte hur man gör.. men jag har sett fler som gjort så här Redigerad 2 juni, 2004 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nu tänker jag säga varför den här tråden är så #¤#%()&)"&=¤?!@€@£{]@£ onödig..... nåja till saken! 1. Det finns redan en väl utnött och använd 3D tråd som går exakt lika bra att skriva i,, skapa inte onödiga trådar! Det finns en 3D tråd, fråga där! Leta lite innan du slänger dig ut på "New topic" knappen nästa gång. Finns även en "Search" knapp som är helt funktionsbar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 haha, de e fan inte onödigt.. för mig de här handlar om vilket 3d pogram som e bäst, inte nått annat.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 haha, de e fan inte onödigt.. för mig de här handlar om vilket 3d pogram som e bäst, inte nått annat.. Kolla då in 3d topicen och fråga där istället! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 lol, vissa har ju helt fel attityd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 lol, vissa har ju helt fel attityd I agree Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Som AE sa.. Skriv i 3D topicen.. Sen så är det nog inte många som har 3dsmax eller maya orginal för du sitter väl inte på en olaglig verision? Och dom som nu har det fattar nog inte mycket av det.. Ge mig ett L, Å, S, T! Vad blir det.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts