bodysnatcher Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Tja, jag undrar om nån har någon fräsh motorcykel till Vice city att ersätta pcj600 med, jag har en hel del från bla gta3mods och andra sajter,.. är den snygg så är inte den skön att styra och är styrningen bra så är den ful, ingen som vet nån bra? Tack på förhand.. /bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 det finns rätt snygga på: gta3.net gta3mods.de gtagaming.com gta-action.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LasseMannen Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 ligger inte "utseendet" och styrningen (m.m.) i olika filer? om jag inte har fel borde det ju inte vara så svårt att kombinera en styrningen från en skön och utseendet från en snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 säg att du vill ha en snygg hoj, ladda då hem den snygga och ta sedan handlingen från den fula/sköna hojen och byt ut den mot den handlingen som är på den snygga.. Då blir ju den snygga hojen bra och skön att köra eller så kan du väll göra en själv om du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts