Ceone Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Har kommit en cool san andreas tröja!! så ser den ut... http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=927#last Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Har kommit en cool san andreas tröja!! så ser den ut... http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=927#last den är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 undra vad de var mer i det där paktet som hultan fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 undra vad de var mer i det där paktet som hultan fick Ett exemplar av: SAN ANDREAS kanske!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ett exemplar av: SAN ANDREAS kanske!!?? jo eller hur nej men det skulle va härligt om de gav ut ett litet demo av gta san andreas redan nu, fansen skulle ju då bli ännu mer galna i det om de var bra, så det skulle ju knappast va något negatift för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 hoppas den kommer till gtasajtens wep shop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 jo eller hur nej men det skulle va härligt om de gav ut ett litet demo av gta san andreas redan nu, fansen skulle ju då bli ännu mer galna i det om de var bra, så det skulle ju knappast va något negatift för dem. en test demo! som alla kan ladda ner!!! nämen nu drömmer jag för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 rockstar har väl inte släppt något demo till nåt GTA spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Tufft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 rockstar har väl inte släppt något demo till nåt GTA spel? har för mig att det fanns ett demo till gta1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 en test demo! som alla kan ladda ner!!! nämen nu drömmer jag för mycket... Tror det var klister-märken och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 den är snygg Alltså personligen tror jag att du tycker att den är snygg för det står San Andreas. Jag tycker den inte är "snygg" det som gör den snygg är texten. Men med samma typsnitt om det skulle stå barbie skulle den ej vara lika snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 om det skulle stå barbie skulle den ej vara lika snygg Jo! Grymt snygg! hah så ful så det blir snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts