Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Medans jag själv sitter här o laddar hem Gta3 har jag gott om tid att fundera på hur det är. Är det någon som har spelat "det" än ? Hultenius sa att han hade "lånat det av en kompis Vad är i så fall erat första intryck av spelet ? Jag är bara nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Skit skoj. Men det jag hade krachade efter 5-10 min spelande.... Vet inte... Bugg crack... Allt är bättre än i PS2 versionen. Förutom kontrollerna som tar ett tag att lära sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Som sagt skit skoj, grafiken är snygg men man behöver en rätt så bra dator. Det känns som det hackar i början men man vänjer sig Det är också lätt att styra allt nu, med mus framförallt. Om man har spelat max payne på PC så kommer man att känna igen sig lite. Sen är den egna radiostationen en kul grej, lyssnar enbart på min egen trance-radiostation, är så himla skönt att ha gasen i botten till dom låtarna Eftersom att jag inte har klarat GTA3:PS2 och inte kört det så mycket så är det extra kul nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Jag har en 750 Athlon, 319RAM och Geforce 2 64mb Hur långt kommer jag med det ? Jag vet att Max Payne flöt fint, det är väl iaf en liten måttstock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Kommer fungera fint, på min andra burk 700 mhz 256 ram och ett geforce 2 mx 64 mb så flöt det perfekt på 800*600 32 bits färg med alla effekter på max. Och även då ser det bättre ut än ps2 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 w0h00 kul att höra Recieved 53mb of 170,6 ... fan vilken tid detta tar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 hoppas du inte tankar ner samma skit som jag :0 kunde bara spela 5 min sedan stängdes spelet ner och jag fick en massa error meddelanden :neaky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 OMFG ! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 hahahah vilket röjar lir!!!!!!!!! så jävla mycket mer blod och äckel i denna version än i ps versionen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Vincere: Hur snabbt går det egentligen? Vad har du för uppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Hm, jag är säker på att "den lagliga versionen" flyter på lite bättre än vad det verkar göra för er. De rekommenderade kraven är ju trots allt långt under era datorers prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 25 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Hultenius .. 170 mb tar nu ungefär 20 timmar att få hem Jag började klockan 15:00 i fredags, nu är klockan snart 10:00 denna fina lördags morgon och det e inte klart än, lol Hoppas bara att detta fungerar, annars blir jag galen, så som jag har väntat på denna nerladdning Saint, har du fått ordning på spelet nu eller krashar det fortfarande ? Och vart tog du hem det ? Jag avänder fortfarande Gnotella. Hade jag en större HD så skulle jag använt Direct Connect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Ja jag har ju en JÄTTE bra dator!........450 Mhz,intel Pentiun llw/MMX,RAGE LT PRO AGP 2X(Grafikkortet)......funkar det.....lol........hoppas det......fadst troligen inte='( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 25 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Hmmmm när jag försökte ladda hem gta3 så fick jag massa annat skit. T.ex senaste gången jag försökte ladda hem gta3 så fick jag Insane Rally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 25 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Aww .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 25 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Saint, har du fått ordning på spelet nu eller krashar det fortfarande ? Och vart tog du hem det ? Jag avänder fortfarande Gnotella. Hade jag en större HD så skulle jag använt Direct Connect Ja det funkar nu =) Flyter som vinden och har inte krachat en enda gång. Fyfan har inte sovit något i natt bara spelat och spelat... och nu måste jag spela lite mer Jag "tog hem det" från Tvspels börsen i sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 25 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 lol ok, Lucky Saint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Jag har en 750 Athlon, 319RAM och Geforce 2 64mb Hur långt kommer jag med det ? Jag vet att Max Payne flöt fint, det är väl iaf en liten måttstock fin fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts