GTaJäGaReN Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 jag kommer inte ihåg exakt, men det var väl nåt sånthär: jag letade efter info till gta1 ( ) så jag öppnade google och klickade in mig på några sidor. men jag kom till gtasajten iaf. den Riktiga gtasajten, när den fortfarande låg på passagen! åh, vilka minnen.. "^--Upp Till Top--^" och hultan skrev också en guide hur man installerade nya bilar till gta1, alla rader i olika färger sen såg jag en meny " gta3d " och kollade in på den. det var gta3, som jag beundrade jättemycke. jag laddade faktiskt ner alla bilar ( bilder på originalbilarna ). vettefan varför, jag gillade gta3 såå mycke så höll jag på å tanka saker från den nya sajten. sen när det inte fanns nåt mer att göra så gick jag in på forumet. klickade runt lite och reggade mig sedan. jag är fortfarande besviken på mig själv att jag inte gjorde de mycket tidigare.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Evreka.com (när eniro fortfarande hette evreka). Själva sajten besökte jag länge, faktisk innan gta3 kom ut tror jag. Men forumet joinade jag inte förrns några år efteråt, knepigt nog. (tror inte jag visste vad forum va). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Jag ville ha lite fusk till vc, så jag sökte på altavista.. Åsså sen såk jag att det stog: Senaste modden på ett ställe, så jag klickade på det och kom till gtamods.com.. Jag visste inte att man kunde modda, men sen när jag fick reda på det vart jag helt glad åsså Så jag joinade forumet och tog reda på hur man installerade mods, och passade på att få hjälp på några missions.. Åsså vart jag helt beroende av forumet, så...... här är jag! Ps: när bara gta, gta london, gta2 fanns, så hittade jag oxå hit, för då skulle ja ha fusk till gta2! fast då var jag inte heller på forumet! Redigerad 3 juli, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 hmm... Jacker tipsade mig. Ja hade 2 användare som jag glömde lösenord på och så regga jag mig till Pimpen å så vart jag beroende som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 hmm... Jacker tipsade mig. Ja hade 2 användare som jag glömde lösenord på och så regga jag mig till Pimpen å så vart jag beroende som fan Varför tog du inte "forgot password"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag sökte efter bilder till ghost town sommaren 2002 för jag och min kusin hittade ghost town med en ren slump så råkade vi hitta en länk till forumet om ghost town och gick in,men ja blev inte medlem fören nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 jag lettade fusk till gta3 på google och då kom gtasajten fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 sidan bara stog upppe på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 The_Force tipsade mig om sidan, så jag gick bara in och reggade mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Nån månad innan VC kom ut sökte jag på spray.se och ville se bilder, trailers mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Lite offtopic: Din avtar passar inte riktigt det här forumet Game X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Lite offtopic: Din avtar passar inte riktigt det här forumet Game X. Hmmm... Men ändå... Jag vill ha den eller måste jag byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Har faktiskt ingen aning om hur jag hittade GTAsajten, de enda jag kommer ihåg var att jag besökte sidan ett bra tag före jag registrerade mig i forumet (som många andra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 En i klassen tipsade mig ( fast han inte är reggad här, har han sagt). Hade sajten som länk så en vacker dag såg jag en liten knapp som det stod "vårt forum" på...( hittade den efter ett halvår typ :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Lite offtopic: Din avtar passar inte riktigt det här forumet Game X. Vad är det för fel på hans avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Har faktiskt ingen aning om hur jag hittade GTAsajten, de enda jag kommer ihåg var att jag besökte sidan ett bra tag före jag registrerade mig i forumet (som många andra). så var det för mig med men jag tror att jag fick reda på det från fuskarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Hittade Gtasajten på fuska.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Sökte info om GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag hitade sidan första gången när jag var lite små n00big och hade GTA2. jag spelade och fastnade på ett uppdrag. jag gick in på www.google.com (enda sökmotorn jag visste då) hittade GTAsajten. det hette då någonting med passagen.hultenius. någonting. sen såg jag GTA2 fusk jag gick in och jag kollade ofta på GTA sajten. såg forumet men ville inte regga ifall folk inte skulle gilla mig. sen såg jag att ett nytt GTA skulle komma ut i 3D så då reggade jag mig och frågade runt om det lite dett är som jag minns det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag vill ha mods till VC tog ett jävla tag innan jag fann denna sida. PÅ den tiden var ett forum något nytt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts