Green_Goblin Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag gick in på GTA3s officialla hemsida och kollade screenshot fast jag fattade inte Engelska så bra så jag skrev gtasajten.se på adressfältet men de gick inte sen skrev jag .com istället då hittade jag bästa sidan GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag lirade VC, och jag ville ha lite tips om ett uppdrag, googlade, och hittade GTAsajten(det var förra sommaren). Frågade lite i VC-forumet och så. Sen klarade jag ju VC och blev inaktiv ett tag.. Men nu är jag hyfsat aktiv igen i allafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Mafia king och jag skulle skaffa ett forum som hette Diablosajten, då skulle mafia king visa hur forumet skulle se ut typ..då tog han gtasajten som exempel då reggade jag mig för jag var ju gta1/london/2 diggare..sen efter typ 4-6 månader köppte jag gta3,och 1 månad senare vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Jag hade precis fått GTAIII så jag ville ha lite info (fusk alltså ) om personer och sådant. Så jag sökte på GTAfusk sedan så tänkte jag att jag kollar och ser vilka sidor som komer när man söker GTA bara och då så såg jag denna underbara sida. Och efter ett tag så reggade jag mig... *EDIT* Undra hur Hultan kom hit Redigerad 4 juni, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag hade precis fått GTAIII så jag ville ha lite info (fusk alltså ) om personer och sådant. Så jag sökte på GTAfusk sedan så tänkte jag att jag kollar och ser vilka sidor som komer när man söker GTA bara och då så såg jag denna underbara sida. Och efter ett tag så reggade jag mig... *EDIT* Undra hur Hultan kom hit jo han tänkte nog, skaffa en server, och installerade forumet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Sökte på Google och fann den här underbara sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag hittade gtasajten runt -98 tror ja---när den hette nå annat kommer inte ihåg..sen vid 200 sökte ja på den såg att den var nerlag men länkade hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Hmm..hösten 2002 när jag skaffat GTA3 PC hittade jag GTAsajten för första gången. Så jag kollade lite info om GTA3 och sedan klarade jag ut det och då besökte jag aldrig GTAsajten mer...Tiden gick om GTA:VC PC släpptes, så jag skaffade det och då kom jag att tänka på GTAsajten. Så jag gjorde ett återbesök och efter ett tag reggade jag men. Nu besöker jag den varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) I början av förra sommaren, joinade väl först på sensommaren. Letade modds till VC o gta3... sökte på altavista... Redigerad 6 juni, 2004 av ez3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 jag sökte nog...komer inte ihåg till 100% men så va de nog...behövde väl hjälp me nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Jag hittade den på google, jag letad fakta om GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 googlade efter fusk till VC (brukade vara en riktig fuskis förr ) och så hittade jag den här sajten och joinade och vart allt mer fäst vid den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 googlade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Jag tror det var någon kille på fuska.se ( ) som hette pikachu ( (:!!! ) som skrev att han stack därifrån och joinade GTAsajten. Jag älskade GTA-serien och ville bara ha en svensk sida med GTA! Jag var gäst här förjävligt länge för jag kände mig lite osäker att gå med men sen reggade jag mig. Men jag var fortfarande aktiv på andra forum, men tillslut började jag vara aktiv med en ny användare och poff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 fick tips av graul. som i sin tur reggade femton år efter mig ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag sökte på "cars for GTA" sen hittade jag en sida och tryckte på fel. råkade klicka på länken under som var GTAsajten. då såg jag "forum" kollade lite vad det var och registrerade mig. för jag skulle fråga efter bilar. med det gjorde jag aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Letade efter fusk till GTAIII. Jode Ja Me Men Blev inte Medlem Fören i Feb!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag var ine på nån fusksida och kollad på längkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Innan GTA3 kom så letade jag efter nyheter fast jag registrerade inte mig på forumet då, Det gjorde jag för ett halv år sen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 såg att min kompis satt å kollade på denna sida varje dag i skolan (dock inte forumet), sen efter ett tag så tänkte jag att jag skulle kolla vad det var, letade efter fusk å downloads... sen tänkte jag kolla Forumet (som jag inte visste vad det var förut, men jag hade hört talas om ordet forum förut), sen tillslut joinade jag forumet, och är inne nästan varje deg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts