Cortez Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag hittade sidan genom google när jag precis hade köpt GTA: Vice City, och hade fastnat på ett uppdrag, och trodde det fanns nåt fusk för att ta sig förbi uppdraget. Men det fanns det inte. Tur var det, för senare klarade jag spelet utan fusk, hela spelet, vilken känlsa det var.. Bästa känslan efter Dildo Dodo. Hur hittade ni denna underbara sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Våren 2002 tipsade en polare mig om en webbkatalog på altavista med GTA-sidor och där fanns en länk till GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Letade efter fusk till GTAIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Den 23/7 så sa min polare micke(Mika på forumet) att han hade hittat en svensk polisbil till gtaIII.. Va ju tvungen att kolla på den sen blev det att jag reggade både mig o micke på forumet.. En sak jag är glad över nuförtiden.. Redigerad 2 juni, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Innan jag skaffade gta3 nånstans sena våren/tidiga sommaren 2002 så sökte jag information lite överallt och hittade gtasajten. Jag besökte forumet nästan direkt men regga mig inte förän i september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 när min bror skaffat gta III blev han medlem här. Lite senareblev jag också medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Hade fått VC av farsan så jag googlade efter GTA-sidor, hittade GTAsajten, la den i favoriter och ett tag efter reggade jag mig på forumet. Lätt som en plätt på spett med extra fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Sökte runt på Gouranga's länk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jo, jag hade GTA3 ett långt tag innan... men så här hittade jag hit... Jag bytta skola inför 7:an, och då får man massa kompisar och bla Gurgel som hade vart medlem ett längre tag. Sen ser man honom i skolan sitta inne på ett knasigt forum o dona, och vips så e jag också medlem Sen har jag ju blivit mer och mer aktiv, sen tog jag en paus och blev aktiv igen Är väldigt glad att jag hittade hit, inget jag ångrar direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 min kompis var medlem här (sonic) så visa han mig denna sajten så jag blev också medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Blev tipsad av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Problem med VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag hade presis köpt GTA III till PC och letade efter fusk och sånt till spelet, så jag sökte på google och hittade Gtasajten. När jag hade hittat Gtasajten så fattade jag inte vad ett forum va men nåra år senare så reggade jag mig på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Letade fusk till GTA2 för längesen, reggade mig dock inte då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Det var i slutet av april, 2002 som jag hittade sidan tror jag...! Vet dock inte hur jag gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 hittade den på google när jag letade info om gta3 (innan det släppts) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Google eller altavista för dryga 12/13 månader sedan, letade skins och mods osv...fast jag reggade mig inte förens senare Redigerad 2 juni, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 hittade den på google när jag letade info om gta3 (innan det släppts) samma fast efter det släpptes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag hittade sidan någon gång under sommaren 2002 för att veta hur man kom till Fyren på gta3. Jag mailade ett par (rätt många ) frågor till hultan och efter ett par mail skrev han att jag skulle ställa frågorna i forumet. Men på den tiden visste jag inte vad ett foum var :"> Sen hängde jag på gtasajten i ett halvår (för att VC info kom hela tiden) och till slut reggade jag mig här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag och min kompis "Blade87" hittade den när GTA VC precis släppts och jag ville ha lite information om det. Så vi sökte på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts