The Dude Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Skolan delade väl ut pengarna de samlat då det inte fanns nåt intresse. Själv kom jag hem från Göteborg idag klockan fyra på morgonen. Fan va gött det var. Första natten 1 timmes sömn, andra 2 timmar, tredje 0 timmars sömn (på bussen hem (lärarna var måttligt glada på oss )). Riktigt party var det. Vi bodde på Askimbadet utanför gbg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 I söndags kom ja hem me klassen från 10 dagar i ungern... rätt kul! vi gjorde inte ett piss, flamsade bara runt o flummade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Vi åkte till Bohusmalmön. Var där i tre dar och sista dagen var vi på Liseberg. Och sen en dryg bilresa hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Mmm, och ofta ni fick köpa sprit för skolan.. Skulle inte tro det du.. mmm...ofta man beställer sprit i skolan, tänk inte som en träkuk...det var ju efter skolan såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 mmm...ofta man beställer sprit i skolan, tänk inte som en träkuk...det var ju efter skolan såklart han skrev Mmm, och ofta ni fick köpa sprit för skolan.. Skulle inte tro det du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 han skrev spela roll han har fel i alla fall! så du behöver inte komma och smöra för nån här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 spela roll han har fel i alla fall! så du behöver inte komma och smöra för nån här... jag smörar inte, jag säger bara vad som är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 den ända som vet vad som är rätt är jag, för ingen annan var där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 den ända som vet vad som är rätt är jag, för ingen annan var där... okej okej peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 vi skulle på klassresa men pengarna räckte inte till så alla fick varsitt guldkort på grönan!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 (redigerad) Våran klass var också på klassresa i Danmark, sista kvällen gick några och köpte nåt *skojs* i butiken brevid och blev fulla. Sen hitta någon lärare en kasse med tomflaskor i närheten...och ja så sluta det Redigerad 10 juni, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts