Ceone Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nu när det börjar bli sommarlov så brukar dom flesta klasser ut och resa eller gå till något ställe så jag undrar var ni ska åka eller om ni ´har varit var i så fall?? Min klass ska åka till "bakken" som ligger i danmark (är ett tivoli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vi åkte till Göteborg för ca: 3-4 veckor sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Inte i år inte, men kanske nästa år (Stockholm antagligen) men jag vill inte åka dit för att: *Min klassföreståndare är skitvirrig *Han har tappat bort en hel klass där förut *Jag var där i sexan, jovisst var det kul, men en gång till? - Nja... *Det är inte kul att åka buss till Stockholm, 20 mil. Förra gången så kom vi hem kl. 01-01:30, då mådde jag illa. Först lite grönan sen + en tvåtimmars busstur, mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Inte i år inte, men kanske nästa år (Stockholm antagligen) men jag vill inte åka dit för att: *Min klassföreståndare är skitvirrig *Han har tappat bort en hel klass där förut *Jag var där i sexan, jovisst var det kul, men en gång till? - Nja... *Det är inte kul att åka buss till Stockholm, 20 mil. Förra gången så kom vi hem kl. 01-01:30, då mådde jag illa. Först lite grönan sen + en tvåtimmars busstur, mysigt. Haha, hur gammal e du? ja bor i sthlm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag åkte till stockholm i 6:an, kunde vägen genom stockholm och så för min moster bor där I år ska vår klass inte åka någonstans, ska åka till tyskland i 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Var i Idre på klassresan i sexan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Klassresa nja, men jag och ett par klasskompisar ska antagligen till danmark/tyskland i sommar och tälta och festa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Haha, hur gammal e du? ja bor i sthlm... 14, 15 i höst Tror du jag tyckte det var sent när vi kom hem? - Nej, det var bara jobbigt med grönan och buss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nä inte i år men vi samlar pengar till en klassresa i nian. Får se vart det tar oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vi tog oss ingenstans!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 kalmar på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Var i stockholm med klassen för lite mer än 3 veckor sedan (9-11 maj) var där också i 6:an (2001) tycker nu efter resan ångrar jag mig att jag följde med. sög verkligen denna gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Var i stockholm med klassen för lite mer än 3 veckor sedan (9-11 maj) var där också i 6:an (2001) tycker nu efter resan ångrar jag mig att jag följde med. sög verkligen denna gången Stockholm är så kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 som tur är har ajg aldrig varit på en och kommer aldrig ha. förutom nåt skit i 4an när vi var i ängsholmen i 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 som tur är har ajg aldrig varit på en och kommer aldrig ha. förutom nåt skit i 4an när vi var i ängsholmen i 2 dagar där har jag också varit!! Skit tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Min klass åkte till Krakóv i Polen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 vi åkte till Ede gamla skola och sov över där . ångrar verkligen INTE att jag följde med . asa roligt och dessutom så blev man bästa vän med den söta tjejen i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Göteborg pläz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 ingen orkade samla in pengar så vi köpte sprit för de vi hade, och hade en klassfest om man nu kan kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Mmm, och ofta ni fick köpa sprit för skolan.. Skulle inte tro det du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts