Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jag är ert nya svenskaläraret "ert"?? svensklärarert?? ehh....typ d e fel också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 "ert"?? svensklärarert?? ehh....typ d e fel också! Är du sådär dum på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Är du sådär dum på riktigt? jaså anser du att d e rätt stavat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jaså anser du att d e rätt stavat? men du fatta väl att han skojja (jesus alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jaså anser du att d e rätt stavat? Håller med MAFIA_KING, han stavade ju fel med flit. Det borde du fattat, och särskilt med tanke på " ":en på slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Håller med MAFIA_KING, han stavade ju fel med flit. Det borde du fattat, och särskilt med tanke på " ":en på slutet... O exakt hur vet du att han gjorde d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) O exakt hur vet du att han gjorde d? Med hjälp av min hjärna (uttalas jäärna f.ö.). Btw., OCH och DET. Redigerad 3 juni, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Med hjälp av min hjärna (uttalas jäärna f.ö.). Btw., OCH och DET. ja men han kanske skriver så normalt, kanske inte? va vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ja men han kanske skriver så normalt, kanske inte? va vet du? VAD ska det vara, använd det svenska språket som det ska användas. Och varenda människa med något innanför pannbenet fattar det, och jag vet en massa. Jag vet t.ex. att den här tråden inte handlade om vad fan han menade med sitt inlägg, så släpp det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 VAD ska det vara, använd det svenska språket som det ska användas. Och varenda människa med något innanför pannbenet fattar det, och jag vet en massa. Jag vet t.ex. att den här tråden inte handlade om vad fan han menade med sitt inlägg, så släpp det nu. så varför tjata om att ja slangar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 så varför tjata om att ja slangar?? Kul? *fingrar på Report-knappen...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Kul? *fingrar på Report-knappen...* ja har lika mycket anledning att trycka på din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jaja det var en j*vla battle..lås skiten nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jaja det var en j*vla battle..lås skiten nu.. ja nu går vi on topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Skärp er nu. Jesus drog ett skämt som Miami_Vice88 inte fattade...släpp det nu. Annars kommer jag med det stora hänglåset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Skärp er nu. Jesus drog ett skämt som Miami_Vice88 inte fattade...släpp det nu. Annars kommer jag med det stora hänglåset! my point exactly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts