Miami_vice88 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vote: Nej, den bara förbättras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vote: ja, den va bättre i dom första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vet inte riktigt vad GTA- känslan är, med tanke på att varje titel är väldigt unik har någon specifik känsla aldrig infunnit sig(Iaf inte hos mig). Vote: Nada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vote : ja , fast den utvecklas Tyckte de va helr otroligt när man satt på sin ps2a och spela GTA3 med 3D grafik Man spela det hela tiden Men när nan köpte GTA vc så var det inte samma känsla för då hade man redan spelat GTA med 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nej, den bara förbättras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ja, spelkänslan har förrändrats helt, men inte till det sämre. Vice City tex. har en schyst Scarface stämmning över sig som jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Något som jag lagt märke till appropå Gta känsla är att i alla Gta spelen får man pengar om man spränger bilar mm. men i VC tjänar man.A Det tycker iaf jag är synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Rockstar tyckte väl att det var lite väl orealistiskt att man skulle få pengar när man spränger bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Vote: inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 nej den bara förbättras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ja, fast jag gillar utvecklingens väg Det kommer förstås alltid finnas GTAkänsla, men om man räknar vad minoriteten kallar GTAKänsla så går ju förstås en liten del av den bort i och med varje spel...men annars skulle det ju aldrig utvecklas, samma spel - andra uppdrag till exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nej, blir bara bättre, visste inte riktigt vad jag skulle rösta, det är ju inte riktigt samma känsla som i de gamla spelen, men ändå en GTA-känsla liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vote: Den bara förbättras dag för dag i mitt tycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag har aldrig gillat dom första GTA:na på data där man ser uppifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 vad menas med "på data" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 vad menas med "på data" JA! d fanns nte på PS2!! PS2 fanns ej! LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 JA! d fanns nte på PS2!! PS2 fanns ej! LoL Nej men PS1 fanns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag har aldrig gillat dom första GTA:na på data där man ser uppifrån! Du spelade säkert GTA3 eller Vice City innan du testade de gamla GTA-spelen, har jag rätt? Och det heter "på dator", inte "på data". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Du spelade säkert GTA3 eller Vice City innan du testade de gamla GTA-spelen, har jag rätt? Och det heter "på dator", inte "på data". Du har faktiskt helt rätt! Jag spelade GTA 1 -2 först hos en kompis nårra ggr men d e bull uppifrån! vi skåningar "slangar" alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Du spelade säkert GTA3 eller Vice City innan du testade de gamla GTA-spelen, har jag rätt? Och det heter "på dator", inte "på data". jag är ert nya svenskaläraret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts