GTA_Erik Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 En grej jag undrat över ett tag är hur ni får till texten på ikonerna "genomskinliga? Kolla på bilden så förstår ni kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 det är standard i Xp... annars kan du använda iconphile eller d-color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag använder Xp men har windows klassisk. Hos min kompis testade vi att använda windows klassisk på hans dator och då var texten "genomskinlig". Har testat att ha xp temat på datorn men det funkade ändå inte. Det är så otroligt störsamt när man vill ha en snygg bakgrundsbild . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 iconphile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Den här datorn > EGenskaper > nått > prestanda-sak > ta fullt på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Så där ser det ju bara ut om man har markerat ikonerna, annars är de ju genomskinliga som standard oavsett om man har windows xp temat eller det klassiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Hmm.. Det ska vara något i Egenskaper>Utseende>Effekter iaf.. Mitt ser ut såhär iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Yes! Det funkade! Tack the-copy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Hähä, min förklaring sög ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts