okka Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Inatt så drömde jag att jag tog ut en TV och kopplade in alla mina konsoller, sen satt jag utomhus och lirade! Sen drömde jag något till också vilket jag inte kommer ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 när min bror satt vid datorn så satt jag bredvid och kollade på tv. så sommnade jag sen vaknade jag med ett ryck En gång pratade jag och några kompisar pratat om spöken och ålnader och sånt. på kvällen skulle jag då sova. Jag kunde inte men sen somnade jag. När jag sen vaknar och öppnar ögonen är det precis som någon kollar på mig men försvinner snabbt jag blev rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Drömde inatt att det var idrottslektion i en ny jättestor grushall. (Var får man allt ifrån?) Jaja, det blev iaf bråk mellan mig och läraren och när jag öppnade dörren till omklädningsrummet för att gå därifrån vaknade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 drommde om min gitarr... sen att jag akte och testade en annan gitarr, en massa skit hande och 'affaren' blev forstord och jag fick med mig gitarren gratis =) de va ratt messed up. skont att verkligheten inte e som drommarna ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts