GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 skrev jag något fel? Jag går i en klass på svenskan som är lite lättare, så om du kan sluta hitta fel i mina post bli jag glad Jo jag tänkte mer på att en massaker är en händelse och en händelse kan man inte bli jagad av. I alla fall inte fysiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 lol, jag har alltid kunnat styra mina drömmar tex, när jag var liten, kommer ihåg om att om jag någon gång drömde en mardröm, då hittade jag på något innan det hann hända något otrevligt. Samma här...fast det är svårt ibland, det man vill ändra eller strätar emot. Jag kommer typ ihåg ganska många drömmar jag har drömt, men jag orkar inte skriva ner ens en utav dom eftersom att förklara drömmar är bland det svåraste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Samma här...fast det är svårt ibland, det man vill ändra eller strätar emot. Jag kommer typ ihåg ganska många drömmar jag har drömt, men jag orkar inte skriva ner ens en utav dom eftersom att förklara drömmar är bland det svåraste... w0rd! Går inte förklara dom bra med ord.. Jag har därimot klarat mig ifrån drömskiten och jag minns kanske typ 1dröm per år.. Men dom jag minns är bland dom stördaste som finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Jag kommer typ ihåg varenda jävla dröm jag drömmer! kan dock inte kontrollera dem, ska nog börja träna! för ett lite tag sedan drömde jag att ja hade en tjej! och bara för jag var lite smutsig skulle jag ta livet av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 det jag minns bäst är när jag brukar va sjuk då brukar jag drömma om att jag blir jagad av stora hårbollar i nån sorts labyrint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 det jag minns bäst är när jag brukar va sjuk då brukar jag drömma om att jag blir jagad av stora hårbollar i nån sorts labyrint å har du också typ sådär. När ja e sjuk så drömmer jag typ att jag gör olika tävlingar med nån snubbe och typ alltid så nnär vi e nära mål så ser han typ lessen ut eller vad man ska säga (som om han kommer förlora) och sen ser man ett smile på han och så typ springer han iväg eller nått. Och sen en till sak med han. De står typ en stor j*vla sten framför mig som jag typ ska rulla upp och sen e han där typ på andra sidan och med han sjävla smile. Jag blir fan rädd av´han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 olika men vissa gånger e det skräck och ibland humor, o annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 å har du också typ sådär. När ja e sjuk så drömmer jag typ att jag gör olika tävlingar med nån snubbe och typ alltid så nnär vi e nära mål så ser han typ lessen ut eller vad man ska säga (som om han kommer förlora) och sen ser man ett smile på han och så typ springer han iväg eller nått. Och sen en till sak med han. De står typ en stor j*vla sten framför mig som jag typ ska rulla upp och sen e han där typ på andra sidan och med han sjävla smile. Jag blir fan rädd av´han det är konstigt att man blir rädd för saker i drömmar som man inte e när man e vaken,så händer mig ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Konstigt att man glömmer dem så lätt! Jag har vaknat hundratals gånger och tänkt: - Den drömmen var häftig! Den måste jag komma ihåg! (Kanske inte riktigt så ) Men senare på dagen har jag inte en aning om vad jag hade drömt. Samma sak hände i natt. Jag vaknade (Vet inte vad klockan var) och hade drömt en dröm..då tänkte jag skriva ner den snabbt men jag var så trött så jag somnade om. Nu har jag inte den blekaste aning om vad jag drömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 det är väldigt tråkigt när det blir så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Hobson J.A. (1988) har studerat aktiviteten i neroner i det visuella systemet som förekommer när man sover. Denna aktivitet, menar Hobson, producerar både ögonrörelser (REM-sömn står för just Rapid Eye Movement-sömn) och fragmentala inre bilder. Drömmarna är resultatet av att hjärnan försöker binda ihop dessa fragmentala bilder och helt enkelt bli klok på dem genom att skapa små historier. den tror ja mest på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) Inatt drömde jag att jag var i ett litet rum med väggar, tak och golv i betong. Jag stog vid ingågen till rummet och det knske var ett fönster brevid mig, utanför var det ett centrum med massor av folk och en tågstation. I rummet fanns en knarkare och min pappa (tror jag). De bråkade och slogs, plötsligt tog knarkaren fram en kniv och stack och slog ner pappa då gick jag ut på gatan och skrek "POLIS", "HALLÅ" ,"POLIS" men det kom ingen polis. I slutet så såg jag min pappa ute i vimlet av folk, han gick helt lugnt och jag sprang till honom och blev chockad och glad. Han verkade lite arg därför att jag skrek som en galning förut. Sen var dömmen slut. PS: Jo ibland så drömmer jag saker tex att en tjej står och pratar eller gör något i skolan och sen händer precis samma sak i verkligheten, det har hänt många gånger men inte varje dag. När det händer så känner jag att jag minns precis det och då blir jag chockad.DS PPS:Det är helt obetydliga saker som tex ett stycke text i en bok. Jag drömmer att jag läser det stycket och sen när jag vaknar har jag glömt drömmen, men sen när samma sak händer i verkligheten så blir det som en oj-känsla. Jag känner att jag har varit med om precis samma sak förut.DDS Redigerad 10 juni, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Funkade inte det där med att tänka "Är detta en drömm?" men ska tänka så i dag med. När jag har lyckats fått kontroll över min drömm (har hänt ungefär 5ggr) så har jag alltid åkt moppe eller något Men tänk om man kan ta reda på saker. Om jag får kontroll i natt så ska jag försöka träffa min mormor, har aldrig träffat henne. eller så ska jag träffa Paul Kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Funkade inte det där med att tänka "Är detta en drömm?" men ska tänka så i dag med. När jag har lyckats fått kontroll över min drömm (har hänt ungefär 5ggr) så har jag alltid åkt moppe eller något Men tänk om man kan ta reda på saker. Om jag får kontroll i natt så ska jag försöka träffa min mormor, har aldrig träffat henne. eller så ska jag träffa Paul Kariya Eller mig? Jag drömde att jag slog på en jätte stor geting sen kom han och stack mig då vaknade jag helt svettig på golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag blev skit rädd igår. Jag var med på Sagon Om De Två Tornen, jag var Leagolas. jag trodde alla var döda då kom en bakom mig sen SPLASH HUVUDET SPLASHAD! JAG SKREK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Drömde att jag var i typ nån öken, bara öken, ÖKEN, ingenting, absolut ingenting, INGENTING( ja, ni fattar ) Sen det det plötsligt svart och en massa jävla spindlar från ingenstans och skrek:"jävla horunge, du måste betala räkningeeeeeeen..!!" (lol...) Fråningenstans tog jag en kofot och hög mot dom, som i hl2 Wierd dröm, förjävlig drömm, konstig dröm, mobbad dröm, jag förvirrad. Redigerad 4 juni, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Så ska man göra egentligen, ha ett litet häfte/block vid nattduksbordet, så kan man skriva ner vad man drömt, så kommer man ihåg det sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) PÅ morgonarna och/eller på kvällarna så händer det ibland att jag halvsover lite och drömmer att jag spelar tennis och precis när jag ska slå till bollen med racket i drömmen så vaknar jag å det rycker till i armen som om jag precis svingade ett tennisracket... har även drömt att jag har ramlat/snubblat och sen vaknat med ett ryck... en gång vaknade jag även av att jag slog huvudet i väggen sen förstår jag inte varför jag ungefär en gång i veckan vaknar mitt i natten med kramp i vaden... det göt så jävla ont... När jag var liten så brukade jag drömma en mardröm (det hände flera gånger) om att jag och nån kompis/släkting eller nätt sånt var instängda in nån is/snö grotta som en stor björn med jättestora klor vaktade... den var jättefarlig, jag tyckte det var otäckt Redigerad 4 juni, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Det är inte ofta jag kommer ihåg något jag drömmer. Imorse var jag nära på att komma ihåg drömmen. Jag var halvvaken iallafall och vad jag kommer ihåg av drömmen var att jag byggde någonting Sen kommer jag ihåg att det var något jag gillade. Men så vaknade jag och glömde bortallting (utom det jag skrev). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 sen förstår jag inte varför jag ungefär en gång i veckan vaknar mitt i natten med kramp i vaden... det göt så jävla ont... Det har hänt mig med flera gånger. men inte på länge för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts