Jump to content

Vad drömde du?

Green_Goblin
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Drömmde att motorsågs masaken jagade mig. Han dödade en hel del. I slutet av filmen sköt jag två skott från en magnum i magen sen tog jag av masken och där var min mammas jobbar kamrat :P

drömmar alltid konstig saker :D

Ibland vet jag att det är en dröm, tänker i drömmen att jag ska till min granne dagen där på vilket jag skulle då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ofta jag kommer ihåg vad jag drömde :P

Men jag kommer ihåg en sak som jag drömde för några månader sen, det var mörkt ute, jag satt i köket och såg två svarta avlånga ufon, sen så var jag i källarn helt plötsligt, typ skyddsrummet. Sen vette fan vad som hände men de va typ som en splatter film. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömde att jag var på en finsk busstation, men alla snackade svenska.

Det var ett skitstort ställe med massa rum, och sen fanns det också en ganska snygg tjej där.

När jag gick ut var jag plötsligt på fotbollsplanen utanför min skola och skulle krama en kompis, men det var en kille med grönt hår som slog mig i ryggen, så han störde när jag skulle krama henne. Men tillslut stack han, sen kommer jag inte ihåg mera. Men det var nog det konstigaste jag drömt på länge..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömmde att motorsågs masaken jagade mig. Han dödade en hel del. I slutet av filmen sköt jag två skott från en magnum i magen sen tog jag av masken och där var min mammas jobbar kamrat ;)

drömmar alltid konstig saker :P

Ibland vet jag att det är en dröm, tänker i drömmen att jag ska till min granne dagen där på vilket jag skulle då ;)

Hur kan man bli jagad av en massaker? :D

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag drömde att jag låg i min säng, sen så smälls dörren upp och en sån där zombie från half-life 2 kommer fram, jag blir lite (förjävligt extremt) rädd och gallskriker. Slut.

kan säga att det inte var en kul dröm :blink:

och så vaknar du och ser din mamma stå böjd över dig och säger "vakna" :P

Redigerad av dempaboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor