Green_Goblin Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ja, vad drömde du igår? Jag drömde att jag hade 1200 Posts på GTAsajten, jag fick ryck och började gråta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Drömmde att motorsågs masaken jagade mig. Han dödade en hel del. I slutet av filmen sköt jag två skott från en magnum i magen sen tog jag av masken och där var min mammas jobbar kamrat drömmar alltid konstig saker Ibland vet jag att det är en dröm, tänker i drömmen att jag ska till min granne dagen där på vilket jag skulle då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Inte ofta jag kommer ihåg vad jag drömde Men jag kommer ihåg en sak som jag drömde för några månader sen, det var mörkt ute, jag satt i köket och såg två svarta avlånga ufon, sen så var jag i källarn helt plötsligt, typ skyddsrummet. Sen vette fan vad som hände men de va typ som en splatter film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Kan nog bli snuskiga inslag här ^^ Roligt! Kommer inte ihåg, var nått merd kärlek iaf tror jag... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Drömmer ni alltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Drömde att jag var på en finsk busstation, men alla snackade svenska. Det var ett skitstort ställe med massa rum, och sen fanns det också en ganska snygg tjej där. När jag gick ut var jag plötsligt på fotbollsplanen utanför min skola och skulle krama en kompis, men det var en kille med grönt hår som slog mig i ryggen, så han störde när jag skulle krama henne. Men tillslut stack han, sen kommer jag inte ihåg mera. Men det var nog det konstigaste jag drömt på länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Man brukar för det mesta ljuga om sina drömmar, men. Jag drömde att vi hade en röd telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 hmm, kommer inte ihåg....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 jag drömde att jag låg i min säng, sen så smälls dörren upp och en sån där zombie från half-life 2 kommer fram, jag blir lite (förjävligt extremt) rädd och gallskriker. Slut. kan säga att det inte var en kul dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Drömmer ni alltid? kan säga att ungefär alla gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Drömmde att motorsågs masaken jagade mig. Han dödade en hel del. I slutet av filmen sköt jag två skott från en magnum i magen sen tog jag av masken och där var min mammas jobbar kamrat drömmar alltid konstig saker Ibland vet jag att det är en dröm, tänker i drömmen att jag ska till min granne dagen där på vilket jag skulle då Hur kan man bli jagad av en massaker? Redigerad 1 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Drömmer ni alltid? Vet att nån har sagt att man ALLTID drömmer bara att man inte alltid "ser"/ kommer ihåg dem Redigerad 1 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Hur kan man bli jagad av en massaker? Vissa frågor har helt enkelt inte svar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Vissa frågor har helt enkelt inte svar :'( Ajdå det var synd. Förresten jag drömde att jag bara hade 1568 posts på gtasajten. Jag fick värsta rycken och börja lipa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) jag drömde att jag låg i min säng, sen så smälls dörren upp och en sån där zombie från half-life 2 kommer fram, jag blir lite (förjävligt extremt) rädd och gallskriker. Slut. kan säga att det inte var en kul dröm och så vaknar du och ser din mamma stå böjd över dig och säger "vakna" Redigerad 1 juni, 2004 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 häromdan, efter att jag hade kollat på The Fast And The Furious drömde jag att jag va med i den och hade en as-stylad, orange Saab 9-3:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Förresten jag drömde att jag bara hade 1568 posts på gtasajten. Jag fick värsta rycken och börja lipa. Stackars GTA3 freak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Vet att nån har sagt att man ALLTID drömmer bara att man inte alltid "ser"/ kommer ihåg dem men jag drömde inte igårnatt.. För: jag kunde inte sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 orkar inte skriva hela min dröm.. kommer ihåg den väldigt bra och den var ganska lång.. men den handla om jag satt på mentalsjukhus och skulle rymma iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts