Lallaren Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) ja jag undrar om du tror på kedje brev?? gör du de elelr ej? *EDIT* jag meanr alltså såna som "skicka dett ameddelande till 5 pers om du inte kommer du få käkleks problem . om du skciakr kommer du få träffa din tjej kl ... osv" Redigerad 1 juni, 2004 av Lallaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 ja jag undrar om du tror på kedje brev?? gör du de elelr ej? nej. jag kommer inte ens ihåg vad det är för skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Inte ett skit Får ändå otur i kärleken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 har aldrig svarat på något sånt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vem fan har svarat ja?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vem fan har svarat ja?? Han som inte svarade nej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Knappast... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Ehh...kedjebrev...varför skulle man tro på det? Och varför starta en disskusion om vilka som tror på det? *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts