minigun Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ja nu fattar jag! Det var ett skämt. Du menade att om man använder golfklubba-svingen så kan man klippa tånaglar istället för huvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ja nu fattar jag! Det var ett skämt. Du menade att om man använder golfklubba-svingen så kan man klippa tånaglar istället för huvuden. hahah japp exakt!! Uselt skämt men aja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 borde inte slagträt vara bättre? om man tänker på svingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 borde inte slagträt vara bättre? om man tänker på svingen precis det vore perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 borde inte slagträt vara bättre? om man tänker på svingen varför bara inte ändra i weapon.dat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Nja. Jag ska nog ersätta Macheten. Den är mest yx-lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 bra tänkt tänkte aldrig på macheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jag tänkte på den men jag kom inte ihåg hur den rörde sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Den svingas väl precis som köttyxan, katanan och kniven. Enda skillnaden är väl att den är tung så man kan inte springa fort med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Har gjort ett svärd i FF anda.. Men måste jag göra en ny col fil till svärdet för det beter sig som katanan och är inte solid över allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag fattar inte...det blir ingen skillnad om man gör en ny col-fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Alltså kommer mitt svärd vara lika långt som katanan när jag ska hugga nån men mycket större i modellen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Skit va stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Skit va stor! haha fan va cool!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Alltså kommer mitt svärd vara lika långt som katanan när jag ska hugga nån men mycket större i modellen.. det blir väll så att själva modellen blir större om den e det, och själva hugget blir från katana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Alltså kommer mitt svärd vara lika långt som katanan när jag ska hugga nån men mycket större i modellen.. Vill du ha hjälp att förlänga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Vill du ha hjälp att förlänga det? Ja tack, hemsk gärna..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Den var inte liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Har pillat lite i weapons.dat nu.. Samma styrka som minigun har den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Har pillat lite i weapons.dat nu.. Samma styrka som minigun har den.. Dödar på ett skott med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts