minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 (redigerad) Snart har ni en yxa att vänta er i Vice City. Har gjort en testversion, men jag råkade vända den fel väg. På den yxan jag ska släppa till allmänheten ska jag ha lite finare skaft. Lite kantigt på denna men. Redigerad 31 maj, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Bra början. Ska nog göra klart min spade snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Vid närmare eftertanke ska jag nog göra ett helt weaponpack där flera vapen ersätts med nya. ........Ja det ska jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 3vlig yxa.. hade planer på att göra nått liknande innan du sa att du skulle göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Det är bara närstridsvapen som är roliga att göra egna. Skjutvapnen är inte så skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 grym yxa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Lite väl stor/bred på alla sätt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Lite väl stor/bred på alla sätt kanske? Nja, det är liksom tänkt. Den ska vara lite komisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Nja, det är liksom tänkt. Den ska vara lite komisk. haha ,svingar en stor yxa som man borde svinga segt med båda händerna as lätt! kommer se kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) han kommer ju att sticka ihjäl folk med toppen av skaftet oxå Redigerad 1 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Vid närmare eftertanke ska jag nog göra ett helt weaponpack där flera vapen ersätts med nya. ........Ja det ska jag! Ja...... det ska du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Snart har ni en yxa att vänta er i Vice City. Har gjort en testversion, men jag råkade vända den fel väg. På den yxan jag ska släppa till allmänheten ska jag ha lite finare skaft. Lite kantigt på denna men. 1. den ser lite primitiv ut 2. ersätt med golfklubban så att de rätta "swingmetoderna" används Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 1. den ser lite primitiv ut 2. ersätt med golfklubban så att de rätta "swingmetoderna" används men då hugger man ju bara mot fötterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) Man kan ju göra en lie och ersätta golfklubban... Redigerad 1 juni, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) 2. ersätt med golfklubban så att de rätta "swingmetoderna" används Hmm..du har nog rätt. *edit Men då kan man ju inte klippa huvuden... Redigerad 1 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Hmm..du har nog rätt. *edit Men då kan man ju inte klippa huvuden... tånaglar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Den där yxan ser ut som en stenyxa. Släpp den som den är också, så kan man leka Goblin eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 tånaglar kanske? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Va? Han vill att man ska göra en lie av yxan med samma swing som golfklubban så att man kan hugga av folks tånaglar.... eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts