sacklitch Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 hur kan man få gta2 att funka till xp jag har laddat ner den där patchen men det blir bara en förbjuden åtgärd när jag ska gå in på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 (redigerad) prova att välja egenskaper på .exe filen och tryck på kompabilitet och ställ in för windows 98 eller nåt sånt. Redigerad 9 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Det kommer inte att funka, tro mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Det kommer inte att funka, tro mig! det är väl värt ett försök, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag fick partionera om hårddisken och installera både win98 och winxp för att min icke originalversion (ej köpt) skulle fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts