minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Har hört att om man skjuter av 100 huvuden får man en sak som står på tv:n på hotellrummet..har inte orkat testa om det är sant, någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Nix, det får man när man klarat "Shooter" vid ammunation vid downtown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Har hört att om man skjuter av 100 huvuden får man en sak som står på tv:n på hotellrummet..har inte orkat testa om det är sant, någon som vet? vad är det som står på tv:n då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 vad är det som står på tv:n då en liten "buckla" lr va man ska säga, som ser ut som ett ansikte där det är ett hål i pannan...det står typ "shooter of the month" på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 en liten "buckla" lr va man ska säga, som ser ut som ett ansikte där det är ett hål i pannan...det står typ "shooter of the month" på den hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 hehe ja det står ju så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Har han sagt att det inte står så`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 vet nån vad den heter i gta3.img? eller byts hela rummet ut när man får den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 ja det står ju så... jag tror dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vet nån vad den heter i gta3.img? eller byts hela rummet ut när man får den Jag tror att dom menar GTA:VC, inte GTA3. Där bör ju mappen inte heta GTA3.img utan typ GTAvc.img eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag tror att dom menar GTA:VC, inte GTA3. Där bör ju mappen inte heta GTA3.img utan typ GTAvc.img eller nåt sånt... Nej, den heter GTA3.img... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) vet nån vad den heter i gta3.img? eller byts hela rummet ut när man får den Jag tror att dom menar GTA:VC, inte GTA3. Där bör ju mappen inte heta GTA3.img utan typ GTAvc.img eller nåt sånt... De syftar på .img filen som håller txd och dff filerna och den heter gta3.img i båda spelen. OT: Det finns mer rester från gta3. Den här hittade jag i txdmappen med namnet news.txd Redigerad 2 juni, 2004 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Alla laddningsbilder från PS2 finns också instoppade ¨nånstans. Men på PC används de aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 De syftar på .img filen som håller txd och dff filerna och den heter gta3.img i båda spelen. OT: Det finns mer rester från gta3. Den här hittade jag i txdmappen med namnet news.txd Haha! "Luigi Goterelli - "im An Nightclub Owner - Not A Pimp""...har jag inte sett förr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts